Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gbg30plus
#391306
Till min stora sorg har min 3.5 månaders kille nyligen fått för sig att han inte vill vara i sjalen längre. Idag när vi skulle ut och gå spjärnade han emot som en ostbåge; krökte ryggen bakåt och sträckte benen rakt ner så att tyget skrynklades ihop mellan benen på ett väldigt oergonomiskt sätt. Han har suttit snällt där förrut, men nu vägrar han. Jag som hade tänkt investera i en vävd sjal nu när han börjar växa ur min Hugabub *snyft*. Får väl bära honom i Patapumen så länge, där kan han inte räta ut benen i alla fall.

Inomhus har jag testat Buddha och sittande vagga och det funkar hyffsat, men känns klumpigt för promenader.

Nån annan med liknande problem?
Användarens profilbild
Av tinaw
#391378
Så har mina gjort när de har velat se mer. Bära på höften är skönare än att bära i Buddha. En hög ryggknytning så barnet ser över axeln på en funkar också bra.
Användarens profilbild
Av jag71
#391496
ryggen är mitt förslag också. Då ser dem lite mer. Har ju turen att mina små töser är väldigt olika. Alma tycker inte om att sitta på ryggen om vi går ut, medans Oliva protesterar hejvilt om hon sätts på magen. Så jag hoppas det håller i sig för två på ryggen hur gör man det :hmm:

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?