Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av missX
#388435
Japp, minsann jag har beställt en sjal till. Satt och slötittade på ebay här om dagen och hittade en som sålde Girasol-sjalar billigt (i mina ögon). Och jag blir eld och lågor :eld: :eld: :eld: .

Till saken hör att jag får nån månad sen eller så var så nära att beställa en Girasol i färg 00 (lila, rosa, turkos) från Omhulda, men hon hade inte den hemma då, och då skulle hon få beställa extra från Tyskland och då skulle jag få betala 50:- extra för sjalen. I samma veva får jag höra att priserna på Hoppediz ska höjas och hastigt och lustigt så har jag beställt en sån istället.

Nu när jag hittade denna ebay-försäljare som tar 59 euro för en girasol som är 4,6 meter lång och frakten går på 9 euro och hon har ett antal olika färger att välja mellan och då bla färg 00 då kunde jag inte låta bli att beställa en.

Tyvärr så visade det sig att just färg 00 var slut på hennes lager, men om jag vill så kunde hon beställa en ny, men då får jag vänta 3 veckor. Vilket jag självklart svarar ja på! Så nu känner jag mig helpirrig så fort jag ser den sjalen på bild! Det är ju helt enkelt så supersnygg, superhärlig och glad!

Jag vet inte hur jag ska kunna ge mig till tåls :roll: . Det här är ju värre än att vänta på julafton :twisted: .
Av Aelia
#388443
Vad roligt!!!! KAn man se bild på den nånstans :roll: ?
Användarens profilbild
Av Sinomamma
#388458
Aelia skrev:Vad roligt!!!! KAn man se bild på den nånstans :roll: ?
Kolla i tråden Girasol - den jag sökt efter under Fakta om olika bärsjalar/selar! Där finns bilder på den och några andra underbart snygga Girasol-sjalar!

Och missX- ett jättegrattis till den fantastiskt fina sjalen som väntar! Jag måste säga att jag är lite avis! Var hittar man den där ebay-säljaren?
Användarens profilbild
Av sacha42
#388466
grattis, hoppas att du kan vänta :D
Av Aelia
#388478
Sinomamma skrev:
Aelia skrev:Vad roligt!!!! KAn man se bild på den nånstans :roll: ?
Kolla i tråden Girasol - den jag sökt efter under Fakta om olika bärsjalar/selar! Där finns bilder på den och några andra underbart snygga Girasol-sjalar!
Åhhk tack, ska genast kolla
Användarens profilbild
Av Buscilla
#388483
Ett grattis torde vara på sin plats :app:. Förstår att väntan måste vara outhärdlig, men när du väl har din sjal i handen är det värt varendaste sekund.
Användarens profilbild
Av solanna
#388486
Sinomamma skrev:
Aelia skrev:Vad roligt!!!! KAn man se bild på den nånstans :roll: ?
Kolla i tråden Girasol - den jag sökt efter under Fakta om olika bärsjalar/selar! Där finns bilder på den och några andra underbart snygga Girasol-sjalar!

Och missX- ett jättegrattis till den fantastiskt fina sjalen som väntar! Jag måste säga att jag är lite avis! Var hittar man den där ebay-säljaren?
:iagree:

Verkligen fantastiskt fina bilder du letat fram Sinomamma! Jag är snart helt kär i Lilja/Mustikka/00 jag med. Tror nog att jag hellre vill ha den än Tulppani just nu. Och jag som inte skulle ha fler sjalar... :twisted:
Av missX
#388607
Tack allihopa :D :eld: !

Jag :heart: älskar :heart: redan den sjalen. Så nu är det bara att hoppas att den är lika underbar i verkligheten. Jag fastnade för den i nån tråd där TinaW hade sin sån liggandes tillsammans med lite andra sjalar. Den var bara så underbart vacker, som en karamell. Jag blir så glad av att se den. Jag bara avgudar :urule: färgglada sjalar. Snart är det bara en SIMON som saknas för att jag ska ha den kompletta sjalsamlingen :lol: !

Denna säljare har fortfarande fler sjalar ute på Ebay, ska bara rusa och se om jag kan hitta dom. Här kommer länk. Den översta är till 4,6 sjalar och den undre till 5,2 sjalar.

http://cgi.ebay.de/Tragetuch-GIRASOL-Ba ... dZViewItem

http://cgi.ebay.de/Tragetuch-GIRASOL-Ba ... dZViewItem

Lite nervös är jag allt över att allt ska fungera som det ska, men det tror jag att det ska.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
#388616
Men usch, det var ju på tyska! Jag kan ingen tyska alls så det skulle bli svårt att beställa nåt.
Av missX
#388938
Sinomamma skrev:Men usch, det var ju på tyska! Jag kan ingen tyska alls så det skulle bli svårt att beställa nåt.
Men kan man ingen tyska själv så får man tigga hjälp av nån som kan :wink: .
Av missX
#388943
Thea skrev:Grattis missX, det är roligt när det är ett äventyr att köpa saker tycker jag :tumsup:
Tack :D !

Ja, visst är det lite extra skoj att handla när man får ett äventyr på köpet. Jag känner mig alldeles helpirrig så fort jag tänker på sjalen. Jag längtar så tills den är här.
Användarens profilbild
Av April
#389155
Stort GRATTIS!!! :lol: Roligt när man hittar vad man söker!

Lite OT:
Jag blir så djupt imponerad (och liitttteee avundsjuk ;-)) när jag läser om hur många barn du har och hur tätt du har dem: "Albin(9806), Tilde(9911), Feline(0203), Indre(0305), Lovin(0501) & Hwila(0603)"... Jag tycker att det är mycket tvätt m.m. bara med 2 barn :oops: och ni har ju ett litet "företag" :-D Underbara namn! Är Indre en pojke? Helt underbart namn i alla fall...

Kram

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?