Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
#390223
Cecilia skrev:Tack! :D

Vad gulliga ni är! :rodna:

Jag tror vi tog bilden på min födelsedag kanske, i slutet på augusti. Appropå de solbrända fina fötterna. :loving:
Och att Juni hade håret kvar innan hon klippte sig själv. http://cicci-cecilia.blogspot.com/2006/ ... vfall.html
Aaah.... Förstår att du blev ledsen!!! Det hade jag oxå blivit om mina flickor hade klippt sej så!!! Säger jag som satte mej bakom soffan och klippte av mitt egna långa hår när jag var liten... Jag klippte mej nästan helt kal på sidorna... :roll: Men visst blev din dotter fin i kort hår oxå...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#390508
Hihi vilka söta tjejer :loving:
Användarens profilbild
Av Cecilia
#392167
tigre skrev:Fasen vad sòtiga de àr :heart: !!

En liten OT-fràga bara, varfòr har Juni sà extremt cool ògonform? Jag har aldrig sett nàgot liknande! Jag àlskar dom ògonen :loving:
Tack! :D :rodna:

Jag har verkligen kollat och funderat nu. :roll: Tycker du att det är så på alla foton? Hade aldrig tänkt på det förut, tycker bara att hon är allmänt söt. :heart:

Tja, hon har nog lite "sneda ögon" på något lite exotiskt sätt för att vara blond och blåögd? Tindras ögon är lite "rundare", tycker jag. Vet inte, jag har ganska små ögon, och hennes pappa också. Kan inte säga vem hon är mest lik, har hört att vi är lika hela familjen. "Äktenskapstycke" som man säger. :lol: Kanske är det nått norrländskt? De har ju lite påbrå från Tornedalen . :?:

Är det något ovanligt med hennes ögonform? :hmm:

Bild

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?