Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#386536
Jag har faktiskt upptäckt att det faktiskt verkligen finns några negativa saker med att ha sjalbarn. Ett är att de alltid ska bära på varandra! :shock:

Helt plötsligt kommer de vinglande med varandra på ryggen, ser helt livsfarligt ut. :lol:

Jag ska se om jag kan hitta någon bild att lägga upp.

En annan är väl att man hittar så många fina sjalar man vill ha, så det blir ganska dyrt. Och när barnen blir så stora att de inte vill bäras längre så saknar man ju sjalandet så mycket att man genast längtar efter flera sjalbarn och nya sjalar, och det blir ju ännu dyrare ... :roll:

Mina armmuskler har nästan förtvinat - jag sätter ju alltid barnet i ringsjal istälelt för att kånka i armarna. Upptäckte hur svag jag blivit i armarna. :rofl:

Bild
Bild
Senast redigerad av Cecilia den mån nov 06, 2006 14:12, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#386549
:lol:
känner inte, tack och lov, igen det att barnen kånkar på varandra
...men det andra är väldigt bekant 8)

(jag kan inte låta bli att hänga på säljestråden i tid och otid och jag
vet inte hur många svar och pm jag skrotat eftersom... ja... :roll: )

och jag vill gärna se en bild på bärasjalbarnen :loving:
Användarens profilbild
Av tove79
#386852
Ett sjalbarn och ett som inte har burits. Stackars Gustav är sååå avundsjuk på Ivar. Men jag hade inte fatta det där med sjal när Gustav var liten. Kom just på att jag borde fixa en docksjal till Gustav så han kan bära sin tiger...
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#386869
wow! jättefina sjalbarn du har :loving:

ser inte vingligt ut ändå :D
Användarens profilbild
Av Cecilia
#386880
norkmedoo skrev:wow! jättefina sjalbarn du har :loving:

ser inte vingligt ut ändå :D
Tack! :D Ja, de är härliga! :loving:

Hmm ... Jag kanske borde förtydliga att "nackdelar" var lite humoristiskt menat. :lol: Men man skulle ha det på video egentligen, för de raglar verkligen fram skrattade, än hit än dit. Så det ser rätt vingligt ut i verkligheten. :lol:
Användarens profilbild
Av Maerion
#386898
Supersöta tjejer! Gillar speciellt morr-bilden! :loving:
Av ninen
#387247
Helt plötsligt kommer de vinglande med varandra på ryggen, ser helt livsfarligt ut.
:rofl: [/quote]
Användarens profilbild
Av sacha42
#387256
men vilken kul lek :lol: så söta tillsammans :D
Av Aelia
#387271
Tjejrna verkar ha kul iaf :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#387956
Ljuvliga :heart:
Av Jenny
#387974
Oh de är ju så fina tjejerna! (kom just på att jag måste skicka över bilderna på alla tre!)
Användarens profilbild
Av Cecilia
#387983
Tack! :D

Vad gulliga ni är! :rodna:

Jag tror vi tog bilden på min födelsedag kanske, i slutet på augusti. Appropå de solbrända fina fötterna. :loving:
Och att Juni hade håret kvar innan hon klippte sig själv. http://cicci-cecilia.blogspot.com/2006/ ... vfall.html
Av tigre
#387987
Fasen vad sòtiga de àr :heart: !!

En liten OT-fràga bara, varfòr har Juni sà extremt cool ògonform? Jag har aldrig sett nàgot liknande! Jag àlskar dom ògonen :loving:
Användarens profilbild
Av GosKina
#388038
Verkligen härliga bilder!!!

Har de ingen docksjal eller liten mei tai? Då kanske det inte skulle bli lika vingligt o farligt :-)

Jag har en till nackdel, men det är väl mest medan de är riktigt små, sjalbarnen. När de somnat o man är på café eller nån annanstans o vill knyta loss dem, så har man ingenstans att lägga barnen eller ytterkläderna, som de med vagn har. Eller har nån tips på hur man kan lösa det?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?