Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#386203
Var förbi Ingrid på BabyDesign med en sjal idag. Gick därifrån med en Ringo Krustistel och nästan 5 m ofärgad korskypert...... Hur kunde det bli så :shock: :shock: :shock:

Nu ska jag få lite fart och sy en MT-prototyp av kyperten, innan jag sätter saxen i den efterlängtade Timbuktun (som inte hade kommit än, men snart :lol: ). Fick iallafall se Timbuktun på tygprov, och den är precis så fin som föreställt mig den :lol: :lol:

Tack Ingrid för en oerhört givande pratstund!!!
Användarens profilbild
Av sacha42
#386210
härligt, det måste ha varit lite lilla julafton för dig :D
Användarens profilbild
Av naggie
#387195
Faaaaaarligt!

Låter underbart med massa nytt i sjalgarderoben :vågen:
Användarens profilbild
Av Ingrid
#387434
Tack själv Lena, det var trevligt som alltid att se dig! Och det var rätt roligt att du greppade Ringon tycker jag, det var inte lång betänketid där inte...

Du får komma och visa upp MeiTaien när den är klar! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
#387436
Nää vad lyxigt att kunna promenera in i en sjalbutik! Det vill jag också göra!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#387459
Åhå - den ringon vill jag se live ju!! *inte alls avis* :floet2:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#387476
kajsa kavat skrev:Åhå - den ringon vill jag se live ju!! *inte alls avis* :floet2:
Du vet var vi bor :wink: Får väl komma igång med den där sycirkeln så lovar jag att ta med den :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#387480
Isanna skrev:Nää vad lyxigt att kunna promenera in i en sjalbutik! Det vill jag också göra!
Ja riktigt så enkelt är det inte. Butiken ligger i Västerås, vi bor i Uppsala (men svärisarna bor i Västerås) :wink:

Men Mammas mage här i stan hade visst börjat sälja Hoppis nu enligt Ingrid! Måste göra ett besök där nästa gång jag är på stan!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#387488
Ingrid skrev:Tack själv Lena, det var trevligt som alltid att se dig! Och det var rätt roligt att du greppade Ringon tycker jag, det var inte lång betänketid där inte...

Du får komma och visa upp MeiTaien när den är klar! :D
Haha, sån är jag! Fast jag hade faktiskt funderat på det när jag sett bilder på den här på sidan. Och så börjar han ju bli tung den lilla godingen, fast det blir oftast korta snabba bärningar.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#387491
Härligt, härligt, men farligt, farligt....... :lol: :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?