Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tove79
#385244
Min man har envisats med den där nedra BabyBjörnen...Men nu har jag skaffat en Patapum och övertalade honom att prova den idag...
"Oj, det var ju riktigt skönt...riktigt bekvämt..." mumlade han och efter avslutad bärstund hängde han in den i SIN garderob. Han la liksom rabarber på den direkt! :tumup:
Användarens profilbild
Av Nova
#385272
Så kan det gå! :vågen:
Användarens profilbild
Av sacha42
#385275
kalas :vågen:
Av Aelia
#385282
Jippi :!: :!: :!:
Användarens profilbild
Av Kusmi
#385290
Tjohoo vad bra!
Användarens profilbild
Av mojsan
#385426
*hihihi* när jag började komma igång med sjal, så skulle vi beställa ergo. Jag valde sele men lät sambon välja färg :wink: ... han bär gärna med den tegelröda ergon. Nästa har jahn funderingar på att ha babybjörnen till, men vi får väl se :twisted: Speciellt som flera av våra vänner börjat testa trikåsjal nu, inkl. männen.
Användarens profilbild
Av tove79
#385536
Men hur, HUR, ska jag få honom att prova sjalen mer än en gång!? Han virade in sig och Ivar i Sinon 1 gång, konstaterade efter 10 sekunder att det var obekvämt och vägrar sen att prova. Sura, tjuriga, envisa man! Han bar mycket i ringsjalen de första veckorna men så fort det ska till en knytning så fegar han ur...
Användarens profilbild
Av tove79
#386070
Ivar sov mot pappas bröst idag och jag vet inte vem som tyckte det var gosigast. Tyvärr glömde jag att ta ett kort. Bara den lilla stunden de fick där gjorde Patapum-selen till ett bra köp!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?