Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av missX
#385176
Jag har hittat en sjal på ebay som jag vill ha :twisted: !

Mailade igår och frågade om fraktkostnad och fick svar idag. Antingen kostar det 17 euro för "insured shipping" eller så kostar det 9 euro för "uninsured shipping".

Nu till min fråga vad är skillnaden? Ni som har beställt sjal från tyskland hur har ni valt (om ni kunnat välja) eller hur har det varit? Vad rekommenderar ni mig att göra? Ok, det blev lite mer än en fråga, men de hängde iaf ihop :wink: .
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#385191
Det är försäkrat resp. oförsäkrat. Jag väljer alltid det billigare och det har alltid kommit fram :D
Av missX
#385197
Det var det jag misstänkte att det betydde. Vi kör nog på det billigare alternativet.

Nu ska här köpas snygging-sjal :eld: :eld: :eld: .

Tack :D !
Användarens profilbild
Av zmurfan
#385230
Får man fråga vad det blir för någon sjal? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av Tina2
#385235
oxå nyfiken på sjalen...
Av missX
#387241
Ja, det kan man ju undra :wink: , vilken sjal jag fått span på nu.

Nej, Åsa det är inte den gröna SIMON som spökar igen. Jag tröttnade på att jaga honom när det bara blev tok när jag försökte buda in honom på ebay. Så nu väntar jag snällt på att en SIMON ska ramla i min famn.

Det är något mycket mer lila som jag beställt. Den är helt enkelt supersnygg och jag hittade den till ett så bra pris (tycker jag iaf). Tyvärr så måste jag vänta tre-fyra veckor på den :( . Men den som väntar på nåt gott.....
Av missX
#387260
Åsa med 01 och 06 skrev:Saknade dig i torsdags förresten!
Vad härligt att vara saknad :wink:

Jag velade fram och tillbaka många gånger innan jag slutligen bestämde mig för att snällt stanna hemma. Dels så var Hwila förkyld och vi ville ju inte smitta ner några andra småbebisar. Dels så avskyr Hwila att åka bil nu förtiden och det blir bara värre hela tiden. Men jag återkommer till er så snart Hwila är frisk och har blivit lite lugnare i bilen.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?