[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 385170
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Hur mycket bär ni era barn? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
#385175
Vi har ingen vagn så vi bär alltid transportsträckor, som inte är lagom långa för fröken att gå själv :D

hon vill inte åka sjal så mycket annars, men ibland när hon är trött så vill hon mysa, och när vi handlar förstås
Av Aelia
#385184
Dagligen, inte så mycket hemma, men när jag lämar/hämtar storebrorsan i skolan använder jag alltid bärsjal
Användarens profilbild
Av sacha42
#385251
varje dag, 2-3 timmar blir det nog skulle jag tro :roll:
Användarens profilbild
Av Måsen
#385343
Inte alls just nu, men snart dygnets alla vakna timmar hoppas jag (eller nästan i alla fall)! :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
#385407
En himla massa. :lol: Allt från en timme till sju-åtta timmar. Det beror på vad jag gör och hur mycket dem vill bli burna.
Användarens profilbild
Av tove79
#385496
Mest hemma, kortare stunder. Men till och från dagis bär jag och sjalen är alltid med i vagnen så Ivar kan få komma upp och vara nära när det känns som att han behöver det.
Användarens profilbild
Av naggie
#385498
Varje dag. Både inne och ute. Jag är livrädd för den tiden då vi inte kommer sjala massor :(
Användarens profilbild
Av solanna
#385507
Svårt att säga några tidangivelser, men jag bär sgs alltid ute eftersom jag mycket sällan använder vagnen och då jag gör det är det oftast storebror som åker i den. Sedan bär jag en del hemma också, men då är det ofta korta stunder i ringsjal eller ett längre sovpass i långsjal. Vissa dagar kan det bli många timmar om vi är ute mycket och andra dagar knappt något alls om vi mest är hemma.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#385519
just nu typ ingenting. :( Barnen gillar att gå och med min foglossning så kan jag ju inte bära i vilket fall som helst.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#385542
Just nu bär jag ganska lite eftersom jag och min man är hemma båda två och då blir det inte lika mycket långprommisar för mig :oops: Men jag använder inte vagn så jag bär när vi ska transportera oss, och ibland inne om Albert är trött och ledsen och jag måste göra något.
Användarens profilbild
Av Gullan
#385552
Jag bär inne 1-2 timmar nu, för äntligen har D lärt sig att somna i vagnen och fortsätta sova utomhus!!! 4½ timme är rekordet som blev igår... aj, aj, aj för mig som hade velat ge henne mat 1½ timme innan hon vaknade...
Annars bär vi till och från brorsans dagis om man inte kommer fram med vagnen pga för mycket snö.
Användarens profilbild
Av little_me
#385702
Det är lite olika. Jag använder inte vagnen så vid alla transportsträckor.
De dagar jag jobbar på kontoret blir det kanske 5-6 timmar.. annars kanske 2 timmar om dagen
Användarens profilbild
Av mejamy
#385788
Har blivit allt mindre sen i sommras. J har inte varit så pigg på sjalande utan börjat gilla vagn och att gå själv. Så jag bär bara nån gång då och då och inte så länge i sträck i såfall. Men senaste tiden har det blivit lite mer igen :) , men hon börjar ju bli stor lillskruttan, så det är nog på upphällningen skulle jag tro.
Användarens profilbild
Av Soffi
#385824
Hela dagen lång, han kan varken gå eller krypa än ju :wink: Inne och ute, ibland åker han vagn när det ska lekas med storasyster.
Användarens profilbild
Av elisabet
#385835
M sover fm i vagnen på långpromenad 2h nu. Så det blir 2-4 timmar uppdelat på 30-60 minuterspass + en del i och ur innomhus. Utomhus om vi ska handla eller iväg på något annat.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?