Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
#385129
Sen i sommras har jag inte burit Joy alls mkt. Lite i MT nångång i veckan bara och långsjalen har legat och samlat damm :? Men för nån vecka sen skulle jag med bussen till Öppnis. Mannen hade bilen och i den låg både vagn och MT och ringisen är utlånad. :hmm: Fanns bara långsjal kvar alltså. Jag visste inte ens om jag kom ihåg hur man knyter :roll: Och trodde inte Joy skulle gå med på att bli insnurrad heller..men jag hade liksom inget val. Så jag slängde upp henne och knytningen satt förståss i ryggmärgen och Joy vart helnöjd! :D Fick dessutom massor av leenden på bussen och förundrad beundran av barntimmefröken :). Och så nu i em var Joy mkt trött och klängig så jag chansade igen med hoppisen. Och jag fick hela middagen lagad med pratande, gosande och skrattande Joy på ryggen! :D Så än är inte bärandet helt förbi :D.
Av belinda
#385143
va mysigt :D jag tycker att det är så när det blivit lite lite bärande ett tag, då nar man börjar igen är det nästa dubbelt så roligt :D
Av Aelia
#385145
Vad roligt. Benjamin hatade att bli buren, han hade ju precis lärt sig att gå så sjal HATADE han, men nu....bär jag honom varje dag igen och det är bara sååå mysigt. Hoppas hon vill bli buren längre till
Användarens profilbild
Av mejamy
#385594
Ja det verkar som om bärande fått nått av en liten renesans :) ...för idag när vi var i kyrkan, glömde vi vagnen (som hon ibland sover i där). Men MT:n låg fortfarande kvar i bilen så den fick duga :wink:. Ganska tidigt under Gudstjänsten blev Joy trött och ville amma. Jag chansade på att knyta henne i MT:n löst på magen så att hon kunde amma...och det funkade perfekt! Under sången kunde jag stå och va med medan hon ammades diskret. Sen fortsatte hon med det under predikan och somnade efter en stund. Sov sen hur gott som helst där på magen nästan tills alltihop var slut! :vågen:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?