Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Dafe
#384414
Aelia skrev:Jag ville ha ljung inte för rosa ränder utan för att det är vinröd... :wink:
...och himla fin var den ju! Såg dig nog på mässan...men sen blev det aldrig att jag "vågade" gå fram och hälsa. :? :oops:
Av Aelia
#384433
Dafe skrev:
Aelia skrev:Jag ville ha ljung inte för rosa ränder utan för att det är vinröd... :wink:
...och himla fin var den ju! Såg dig nog på mässan...men sen blev det aldrig att jag "vågade" gå fram och hälsa. :? :oops:
Nää, vad synd, du skulle ha kommit fram, pratade med massor andra sjalmammmor där. Vilken sjal hade du?
Användarens profilbild
Av Dafe
#384447
Aelia skrev:
Dafe skrev:
Aelia skrev:Jag ville ha ljung inte för rosa ränder utan för att det är vinröd... :wink:
...och himla fin var den ju! Såg dig nog på mässan...men sen blev det aldrig att jag "vågade" gå fram och hälsa. :? :oops:
Nää, vad synd, du skulle ha kommit fram, pratade med massor andra sjalmammmor där. Vilken sjal hade du?
Såg dig första gången vid Pampers blöjbytarhörna. Glodde nog som baaara den. :lol:

Ingen sjal och inget barn heller för den delen. ;) Hade inte ens tänkt gå på mässan idag, men så var vi i city en sväng på förmiddagen, jag och en kompis, och då spontanåkte vi ändå. :) Lilla sjalkillen var hemma och hostade och snorade med pappa, vi tyckte det var bäst för honom själv att stanna hemma då... :?
Användarens profilbild
Av Asereht
#384463
Förstår inte heller, har aldrig varit någon direkt rosafantast men det kanske beror på att jag ser ut som Barbapappa invirad i rosa. ;)

Fast Wellen granat är förstås väldig läcker och den är ju liksom åt det rosa hållet...
Av Aelia
#384471
Dafe skrev: Såg dig första gången vid Pampers blöjbytarhörna. Glodde nog som baaara den. :lol:
Ahaa...Jag kan säga att jag var sååå arg på pampers där att deras skit (enligt mig) blöjor läckte genom ALLA kläder Ben hade. Hade en extra body till honom men inga byxor :roll: Tur att jag köpte en Katvig heldräs som jag fick byta till där. Och låta byxorna torka. Synd att du inte kom fram....

Hoppas att din sjalkille mår bättre snart
Användarens profilbild
Av Dafe
#384476
Aelia skrev:
Dafe skrev: Såg dig första gången vid Pampers blöjbytarhörna. Glodde nog som baaara den. :lol:
Ahaa...Jag kan säga att jag var sååå arg på pampers där att deras skit (enligt mig) blöjor läckte genom ALLA kläder Ben hade. Hade en extra body till honom men inga byxor :roll: Tur att jag köpte en Katvig heldräs som jag fick byta till där. Och låta byxorna torka. Synd att du inte kom fram....

Hoppas att din sjalkille mår bättre snart
Men neej, vad trist! Sånt händer jämt just när man inte har ombyte med ju. :( Ska komma fram och hälsa nästa gång jag råkar se dig. ;)
Användarens profilbild
Av Tinker
#384548
Hade vår gosse blivit en tös istället så hade jag nog också varit lite insnöad på rosa. :lol:

Finns det någon som bär en sjalkille i en rosa sjal?

Jag själv känner att jag visst skulle kunna göra det, men han passar inte i rosa alls. :hmm:
En Lille skulle jag nog kunna sträcka mig till, de andra rosa sjalarna jag sett är för tjejiga tycker jag.
Av Aelia
#384549
Tinker skrev:Hade vår gosse blivit en tös istället så hade jag nog också varit lite insnöad på rosa. :lol:

Finns det någon som bär en sjalkille i en rosa sjal?
Hmm, jag har både jordgubb/hallon och ljung :wink:
Användarens profilbild
Av Tinker
#384559
Aelia skrev:
Tinker skrev:Hade vår gosse blivit en tös istället så hade jag nog också varit lite insnöad på rosa. :lol:

Finns det någon som bär en sjalkille i en rosa sjal?
Hmm, jag har både jordgubb/hallon och ljung :wink:
Du räknas inte för du är komplett galen kvinna! :rofl:

Nej skämt och sido...
Ja jag vet inte varför det känns som en "förbjuden" färg för oss. Jag har inte ens tittat åt en rosa sjal. :?
Sen ska det tilläggas att när det gäller könsroller och hela den diskussionen så får Hugo gärna leka med dockor, bära halsband och allt det där. Så det är inte där skon klämmer. :wink:
Av Aelia
#384571
Tinker skrev: Hmm, jag har både jordgubb/hallon och ljung :wink:
Du räknas inte för du är komplett galen kvinna! :rofl:

Nej skämt och sido...
Ja jag vet inte varför det känns som en "förbjuden" färg för oss. Jag har inte ens tittat åt en rosa sjal. :?
[/quote]

Så tänkte jag oxå och typ dagen inna jag köpte J/H sa jag till en sjalmamma att jag kommer aldrig att köpa en rosa sjal till oss....dagen efter köpte jag den....Men när folk frågade mig varför, hur kan jag köpa en rosa till en kille, sa jag att jag köpte den till mig, jag är ju en tjej och har rosa kläder, en sjal är ju som en tröja :wink:

Men min sjalkille har även rosa skor, rosa tröjor, och senast idag köpte jag en rosa/lila heldräs från katvig som matchar ljung :wink:
Användarens profilbild
Av Måsen
#384636
Tycker också att rosa är fint, men jag har ingen helrosa sjal förvisso. Bara en ceriserosa bärpåse.
Användarens profilbild
Av mallinpallin
#384664
Måste bara protestera lite
Ljungen är ju inte rosa alls.
Ränderna kan kanske se lite rosa ut men är vita(med ljungfärgad inslaginsstråd) och ljungfärgad :D

Uunderbar helt enkelt och ja mest vinröd eller helt enkelt ljung :roll:

Annars är inte jag så värst förtjust i rosa
Av lillasysteryster
#384709
Tänkte precis skriva att jag heller inte alls förstår tjusningen med rosa sjalar men så hejdade jag mig i sista stund och insåg att jag har ju en krustistel :oops: Men det är den enda, alla andra går i grönt,svart eller brunt!!

Jag gillar inte heller gula och blåa sjalar...inte på mig iaf. Men alla har ju olika stil på sina kläder och det är väl samma sak med sjalar.
Undrar om jag hade haft en tjejja så kanske kanske rosa hade varit mer intressant. Tror det är något med :twisted: som gör det!! :D
Användarens profilbild
Av Gurli
#384830
Tinker skrev:
Finns det någon som bär en sjalkille i en rosa sjal?
Ehh ja det är klart, rosa är för tusan ingen tjejfärg, det är en allfärg, en vacker allfärg :wink:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?