Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#384232
Vad är det med färgen rosa som gör att halva sjalbarn verkar drabbas av sjal- :twisted: ? Om någon undrar vad jag svamlar om så behöver jag kanske bara påminna om tråden om den rosa Ebay-sjalen, allt snack om hallon och jordgubbar, den vilda jakten på Didy Julia, allt tisslande och tasslande om den nya rosa Easyn, för att inte tala om den vilda budgivningen på Ljungen (som iofs är vinröd, men har ROSA ränder). Förklara detta för mig någon?

Själv kan jag nämligen inte med rosa alls, men jag kanske är lite konstig? :whut: :hide:
Användarens profilbild
Av sacha42
#384233
kan itne förklara, för mig är det bara så att jag älskar färgen Rosa. Så det är inte bara på rosa sjalar jag har dille :wink:
Användarens profilbild
Av Maerion
#384238
Jag har ingen aning, jag fattar inte heller rosa..
Av Aelia
#384241
Jag ville ha ljung inte för rosa ränder utan för att det är vinröd... :wink:
Men jag har ju jordgubb/hallon oxå, där jag tycker om kombinationen, röd/rosa
Användarens profilbild
Av Isanna
#384258
Rosa är fiiiint! Simple as that! :heart:
Användarens profilbild
Av amöba
#384263
Nä, tacka vet jag orange! :D
Användarens profilbild
Av ernamalin
#384287
:mitvit: :mitvit: :mitvit:

Jag som fullkommligt ÄLSKAR rosa har svårt att förstå att det finns de som inte gillar rosa.

:loving: :loving: :loving:


Men det är nog i allmänhet en modegrej tror jag, trender kommer å går snart är det någon annan färg som det surras mycket om, men för egen del har det alltid varit och kommer alltid vara rosa som gäller i första hand! :D
Användarens profilbild
Av VenusLi
#384297
amöba skrev:Nä, tacka vet jag orange! :D
:iagree:
Min favoritfärg. Älskar min Lotusblomma och den är ju både Orange och Rosa
Av Aelia
#384311
amöba skrev:Nä, tacka vet jag orange! :D
Det oxå, därför har jag en orange ringo oxå :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
#384314
ag tror att det finns många osm gillar rosa, för det är en så gad å härlig färg. men sen e nog en stor anledning till det hala också den att det finns så få rosa sjalar på markanden!
Användarens profilbild
Av Snurrfian
#384316
Jag tror att man är helt enkelt olika som personer, i en rosa sjal skulle jag nästan få panik, ullin är den enda jag skulle kunna tänka mig...
Min sjalar går i blått och grönt! :heart: Och nu är en ringo blåsippa och en leo marin på ingång oxå... :roll: :oops: :lol:
Av FiaLisa
#384322
Aelia skrev:Men jag har ju jordgubb/hallon oxå, där jag tycker om kombinationen, röd/rosa
Rosa och rött är jättesnyggt ihop!! När jag var liten ansågs det som fult, men jag tycker att det är supersnyggt!
Användarens profilbild
Av sunne2005
#384329
Åhhh, rosa är ju helt enkelt den finaste färgen som finns. :loving:
Användarens profilbild
Av naggie
#384357
Isanna skrev:Rosa är fiiiint! Simple as that! :heart:
Inte så otippat att du skulle skriva det där :wink:

Jag älskar också rosa :D
Användarens profilbild
Av tove79
#384364
Jamen det är ju så fint. Jag är knas-tokig i rosa.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?