Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
#384070
Eller, inte ny men ny för mig. :)

Köpt begagnad och efter mycket om och men har jag nu fått hem den. Inget ont om säljaren som skötte saken perfekt men sedan skulle den hämtas från postutlämningsstället och efter det glömdes den i makens arbetsbil och sen tog det några turer innan den kom hem. Men här är den nu min "nya" jacka. En suses och den passar jättebra! :D

Jag var lite rädd att den inte skulle passa eftersom jag är lite "småtjock" men den satt som en smäck! :)

Om en stund så ska den få premiäranvändas då vi ska och handla. Var bara tvungen att slänga in några rader eftersom jag blev så glad när jag kunde ha den. Nu ska vi iväg och hämta hem sjalar hoppas jag! :)
Senast redigerad av Asereht den fre nov 03, 2006 14:22, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av ernamalin
#384080
Åååh! vågar man fråga vad en begagnad går på??? skulle gärna köpa en men tycker de är lite dyra...

Får vi se någon bild sen???

-"Iväg och mäta hem sjalar", är det bara jag som inte fattar vad det innebär?

Ha det bra med din nya jacka!
Användarens profilbild
Av Isanna
#384136
Härligt!
:D
Tala om för mig sen om du lyckades ta på dig jackan alldeles själv med barnet på ryggen UTAN att ha av barnets mössa! :wink: :D Krånglar lite med min jack-teknik just nu... :(
Användarens profilbild
Av Tinker
#384202
Grattis till nya jackan! :D

Vi vill se bild! :P
Användarens profilbild
Av Asereht
#384452
ernamalin skrev:-"Iväg och mäta hem sjalar", är det bara jag som inte fattar vad det innebär?
:oops: H Ä M T A, jag ändrade innan jag såg ditt inlägg. :lol:
Isanna skrev:Tala om för mig sen om du lyckades ta på dig jackan alldeles själv med barnet på ryggen UTAN att ha av barnets mössa! Krånglar lite med min jack-teknik just nu...
Har inte testat än, kräver nog lite övnig alt välsittande mössa. ;) Men den var vädligt bekväm och lillfisen satt så fint på magen när vi var iväg och handlade. Perfekt att slippa varma kläder när man ska ut och in igen. :)
Tinker skrev:Grattis till nya jackan!

Vi vill se bild!
Tack! Kommer så småningom. :)
Användarens profilbild
Av Veronica
#384518
Väpnarluva borde ju vara bra på barnen då, den åker inte av så lätt...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?