Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SariV
#383590
sunne2005 skrev:Vad kul att du hittade hit. Här finns många sjalgalningar att snacka med!

Jag har blivit medlem 23 November 2004 :shock: men aldrig har jag skrivit före... Hade glömt hela saken efter registeringen.

(och min svenska är jätte dålig... :oops: )
Användarens profilbild
Av sacha42
#383593
SariV skrev:
sunne2005 skrev:Vad kul att du hittade hit. Här finns många sjalgalningar att snacka med!

Jag har blivit medlem 23 November 2004 :shock: men aldrig har jag skrivit före... Hade glömt hela saken efter registeringen.

(och min svenska är jätte dålig... :oops: )
då får du komma hit och träna lite då :lol: och erbjuda oss andra sånna här karameller :wink:
Av SariV
#383604
sacha42 skrev:då får du komma hit och träna lite då :lol: och erbjuda oss andra sånna här karameller :wink:
Tack!
Det är bra att veta varifrån hittar jag MIN Julia :wink:

Och om nån har Didy LARS i 4 m, så vink-vink till mig!!
Användarens profilbild
Av sunne2005
#383609
sacha42 skrev:
sunne2005 skrev:I frustration över att vara 1min från en easy ljung har jag ju ägnat senaste dagen åt hysterisk letning efter något unikt :wink:

Hitta den på en finsk sida. Håller på att diskuterar pris just nu. Hon vill ha 6 euro, låter det mycket tycker ni? Efter buden på ljungen är man ju lite prisblind.

/Lisa
och det är nu du gör oss alla glada med att säja att du kommer hyra ut henne :hide: och jag ställer mig först i kö :wink:
Då kan jag göra er glada! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
#383610
sunne2005 skrev:
sacha42 skrev:
sunne2005 skrev:I frustration över att vara 1min från en easy ljung har jag ju ägnat senaste dagen åt hysterisk letning efter något unikt :wink:

Hitta den på en finsk sida. Håller på att diskuterar pris just nu. Hon vill ha 6 euro, låter det mycket tycker ni? Efter buden på ljungen är man ju lite prisblind.

/Lisa
och det är nu du gör oss alla glada med att säja att du kommer hyra ut henne :hide: och jag ställer mig först i kö :wink:
Då kan jag göra er glada! :D
som sagt jag ställer mig först i kö!!!! :eld:
Användarens profilbild
Av sunne2005
#383618
sacha42 skrev:
sunne2005 skrev:
sacha42 skrev:
sunne2005 skrev:I frustration över att vara 1min från en easy ljung har jag ju ägnat senaste dagen åt hysterisk letning efter något unikt :wink:

Hitta den på en finsk sida. Håller på att diskuterar pris just nu. Hon vill ha 6 euro, låter det mycket tycker ni? Efter buden på ljungen är man ju lite prisblind.

/Lisa
och det är nu du gör oss alla glada med att säja att du kommer hyra ut henne :hide: och jag ställer mig först i kö :wink:
Då kan jag göra er glada! :D
som sagt jag ställer mig först i kö!!!! :eld:
:notes:
Användarens profilbild
Av sacha42
#383620
sunne2005 skrev:
sacha42 skrev:
sunne2005 skrev:
sacha42 skrev:
sunne2005 skrev:I frustration över att vara 1min från en easy ljung har jag ju ägnat senaste dagen åt hysterisk letning efter något unikt :wink:

Hitta den på en finsk sida. Håller på att diskuterar pris just nu. Hon vill ha 6 euro, låter det mycket tycker ni? Efter buden på ljungen är man ju lite prisblind.

/Lisa
och det är nu du gör oss alla glada med att säja att du kommer hyra ut henne :hide: och jag ställer mig först i kö :wink:
Då kan jag göra er glada! :D
som sagt jag ställer mig först i kö!!!! :eld:
:vågen: :app: :vågen:

:notes:
Användarens profilbild
Av Isanna
#383777
Ska Sacha få sin efterlängtade Julia till slut!? Det är tur att du finns Sunne! Du gav mig hopp om ljungen så länge så nu hoppas jag att du kan tillfredsställa Sachas Julia-behov! :D
Användarens profilbild
Av solanna
#384084
Är det någon som vet var man kan hitta en bild på Didymos Julia? Man blir ju jättenyfis på hur denna raritet ser ut efter att läst den här tråden...

:?: :?: :?:
Användarens profilbild
Av solanna
#384085
solanna skrev:Är det någon som vet var man kan hitta en bild på Didymos Julia? Man blir ju jättenyfis på hur denna raritet ser ut efter att läst den här tråden...

:?: :?: :?:
Var ju bara att kolla i galleriet ju! :duh:
Väldigt fin, även om rosa inte är min färg.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?