Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
#383337
Jag hittade en rubrik nu där det stog " Panama kan ta plats i säkerhetsråd"...och min första tankte var...oj en sjal, fiiin, men vadå rådet???? :shock: :shock: :shock: :twisted:
Användarens profilbild
Av solanna
#383352
Städerna och länderna blir sig aldrig lika mer... Nu är jag fullständigt övertygad om att Tunis går i beige-vitt och Panama är ett grönt land... Är det någon som har varit där och kan säga om det stämmer? :-)
Av Aelia
#383356
solanna skrev:Städerna och länderna blir sig aldrig lika mer... Nu är jag fullständigt övertygad om att Tunis går i beige-vitt och Panama är ett grönt land... Är det någon som har varit där och kan säga om det stämmer? :-)
Jag har varit i Tunisien och Tunis och tyvärr....vitt och blått skulle passa bättre på sjalen :roll: Eller så får de lov och färga om alla hur där :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
#383483
:rofl:

Hahaha! Toka där!
Användarens profilbild
Av Kusmi
#383487
Får bara instämma i skrattet.
Användarens profilbild
Av sacha42
#383515
ja, vi behöver inte mer bevis, först Ljung och sen detta.... du är sjal GALEN kvinna :rofl:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#383554
sacha42 skrev:ja, vi behöver inte mer bevis, först Ljung och sen detta.... du är sjal GALEN kvinna :rofl:
:iagree:

Ingen tvekan om att du är en knasfia :hellu:

:lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Tinker
#383578
kajsa kavat skrev:
sacha42 skrev:ja, vi behöver inte mer bevis, först Ljung och sen detta.... du är sjal GALEN kvinna :rofl:
:iagree:

Ingen tvekan om att du är en knasfia :hellu:

:lol: :lol:
:iagree:
:rofl:
Användarens profilbild
Av Måsen
#383645
Tinker skrev:
kajsa kavat skrev:
sacha42 skrev:ja, vi behöver inte mer bevis, först Ljung och sen detta.... du är sjal GALEN kvinna :rofl:
:iagree:

Ingen tvekan om att du är en knasfia :hellu:

:lol: :lol:
:iagree:
:rofl:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Isanna
#383775
Man är även sjalskadad när man tittar på tv på nåt program när de är på beachen och man fastnar för handdukarna och tänker att det där skulle bli en snygg sjal... :hellu: :rock:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?