Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tove79
#383323
Fick följande kommentar från min man idag:

"Men nu har du väl ändå alla bärredskap du kan tänkas behöva?"

Vad menar han? :hmm:
Användarens profilbild
Av Lumlum
#383341
Har också fått den frågan av maken. Vad i all världen menar de??? :mitvit:
Av Aelia
#383346
Alla dessa män.... :roll:
Användarens profilbild
Av ernamalin
#383367
Här är sambon fortfarande väldigt positivt inställd (tänk om han visste vad min nya passion kostar :oops: ).

Hittills får jag bara höra: Jaha, här var ytterligare en variant ja... å den funkar bra? då är det ju bara för mig att lovorda den nya trikåsjalen eller ringisen så mycket jag kan :D
Användarens profilbild
Av annemi
#383399
tove79 skrev:Fick följande kommentar från min man idag:

"Men nu har du väl ändå alla bärredskap du kan tänkas behöva?"

Vad menar han? :hmm:
Sådär sa min man också ! Fattar inte heller vad han menar :wink:
Användarens profilbild
Av solanna
#383400
Haha! :-) Jag sa till min man redan från början att jag snabbt tänkte köpa alla sjalar jag ville ha och inte gå och vela. Användningstiden är ju ändå begränsad så det är lika bra att fylla upp sjalgarderoben med en gång för det blir ju inte billigare att vänta. Tidigare gick jag och funderade jättelänge på om vi skulle köpa en Sutemi eller inte och när vi väl gjorde det hann vi inte använda den så länge innan vi tyckte Viggo blivit för stor, så det misstaget tänkte jag inte göra igen.

Maken har nog accepterat min nya passion och han tycker mest att jag är fånig när jag skäms lite över att jag har köpt ännu en ny sjal. :oops: Men till skillnad från mycket annat som man köper så har ju sjalarna ett bar andrahandsvärde så det är ju inte bortkastade pengar även om jag (ifall jag känner mig själv rätt) kommer att ha svårt att sälja en endaste en... Fast jag har ju sett att gamla sjalar från förr har sålts som riktiga rariteter på Ebay så det kanske är lika bra att behålla dem som framtida pensionsförsäkring :D
Användarens profilbild
Av sacha42
#383410
:shock: hälsa din man att man kan aldrig få för många och tillräckligt med bärdon :this: :wink:
Användarens profilbild
Av Tinker
#383580
Oj!
Det var ett språk jag inte hört förut?

Swahili?? :shock: :wink:
Användarens profilbild
Av Måsen
#383696
Min man vet nog inte riktigt exakt precis hur många sjalar och bärredskap som finns i huset. :oops:
Alla ligger inte på samma ställe och han är inte så himla intresserad. Jag försöker dock inte mörka eller smyga undan nya sjalar, han vet att det kommer paket lite då och då och även att en del sjalar sålts vidare.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#383700
tove79 skrev:Fick följande kommentar från min man idag:

"Men nu har du väl ändå alla bärredskap du kan tänkas behöva?"

Vad menar han? :hmm:
han kanske syftade på sig själv... lite kärleksfullt? :heart: :roll: :hellu: :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
#383774
En mycket märklig kommentar. :D Min käre karl har gett upp hoppet om att jag skulle bli nöjd med mina sjalar för länge sen! :twisted:
Användarens profilbild
Av hermana
#383963
Min man sa "Hur många sjalar ska du ha egentligen?".
När jag berättade att jag köpt en Hoppediz, en bortasydd ringsjal och tyg till vad som ska bli en bortasydd MeiTai
-allt inom loppet av tre dagar..
Vadå, jag har ju bara en Moby Wrap och en Ergo Ng innan??!! :roll:
Användarens profilbild
Av tove79
#384061
sacha42 skrev::shock: hälsa din man att man kan aldrig få för många och tillräckligt med bärdon :this: :wink:
Jag tror han börjar fatta det nu...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?