Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ofelia
#386462
Det är förresten en sino havssäv som jag har i pres-bilden :)
Användarens profilbild
Av Sara med Elin
#386520
Maria & Hugo skrev:Hoppas jag får den snart! ...och bäbisen som ska vara i den såklart :wink:
Åh, vad mysigt, grattis! Får se nu vad som kommer först! ;)
Använde vär sino jättemycket, särskilt inne nu, man kan ha på sig den knuten jämt om man vill. Tycker den är suverän.Men jag har i o f s inget att jämföra med.
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
#390187
Fick hem min Sino Havssäv idag! Den är precis så fin i färgen som jag hoppades :D

...väntar fortfarande på bäbisen :evil:
Användarens profilbild
Av Ofelia
#390462
Ofelia skrev:Det är förresten en sino havssäv som jag har i pres-bilden :)
...inte längre
Maria & Hugo skrev:Fick hem min Sino Havssäv idag! Den är precis så fin i färgen som jag hoppades :D

...väntar fortfarande på bäbisen :evil:
Ja, den är verkligen toppen! Om vi varit nöjda med den! Både sjal och färg är toppen :)

Hoppas att inte bebisen dröjer förlänge. Min lilla fick vi "dra ut med våld" 17 dagar efter BF. Då hade jag varit hemma sjukskriven i 6 mån pga för tidiga sammandragningar. Så det känns som att jag fick mig en bra dos av väntansövning :D
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
#390974
Min lilla fick vi "dra ut med våld" 17 dagar efter BF. Då hade jag varit hemma sjukskriven i 6 mån pga för tidiga sammandragningar.
...varför gör de så?!!

Hugo kom lite tidigare än beräknat så jag har liksom bara tagit för givet att denna också ska göra det... Jag börjar redan tappa gnistan och då är det ändå fyra dagar kvar till BF.
Användarens profilbild
Av Ofelia
#390992
Maria & Hugo skrev:
Min lilla fick vi "dra ut med våld" 17 dagar efter BF. Då hade jag varit hemma sjukskriven i 6 mån pga för tidiga sammandragningar.
...varför gör de så?!!

Hugo kom lite tidigare än beräknat så jag har liksom bara tagit för givet att denna också ska göra det... Jag börjar redan tappa gnistan och då är det ändå fyra dagar kvar till BF.
Nja :) så värst våldsamt var det inte :) Hinnspräckning och värkstimulerande dropp gjorde jobbet. Men det var lite absurt att till slut på igångsatt när vi varit beredda på en för tidig födsel hur länge som helst! Ingen trodde att jag skulle gå en dag över tiden. Fast å andra sidan hade vi väntat på vår lilla tjeja i 5-6 år, så de där sista dagarna var inget i jämförelse med den första, långa väntan. Nu skulle det ju komma ett barn, det visste vi ju.

Håller tummarna för att din lill* har börjat tröttna på trängseln i magen nu! Lycka till :)
Användarens profilbild
Av tove79
#392357
Zandra skrev:Jag ÄLSKAR vår sino och sörjer att Eli vuxit ur den, tycker den är överlägsen andra trikåsjalar jag känt på/använt och så himla fina färger!
Håller med. Så sorgligt när Ivar blev för tung. Jag hade jämt på mig min Kråkbär.

När nästa bebis kommer ska jag investera i två.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?