Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sarita
#381623
:D
Min dotter har INTE velat åka sjal på ryggen alls - jag började försöka i våras strax innan hon blev ett, men det var vilda protester!! Sen under sommaren funkade det emellanåt att åka till tvättstugan eller affären på hörnet, men just själva isjalningen var varje gång en smärre kamp som krävde TV-muta. Och eftersom mamma behövde spegel för att få till det och spegeln och TVn befinner sig i olika rum blev det så svårt.... :?

Sen har vi mest använt ringsjalen men provat ryggen några gånger då och då och hon vill INTE. Men igår!

"Vill du åka sjal på ryggen?" sa jag - och hon går fram till hatthyllan där sjalen ligger och pekar på den. Jag tar ner sjalen och hon ställer sig självmant beredd och håller ut armarna från kroppen lite. Plockar upp henne på ryggen, hon får syn på sig själv i spegeln och blir jätteglad. Det har alltid varit svårt att få henne att inte luta sig bakåt bort från mig, men på sisat tiden har favoritleken varit "simma" (dvs ligga platt på mage på golvet och vifta med händerna), så nu sa jag bara "Kan du simma lite på min rygg?" och så lutade hon sig genast framåt som klistrad mot min rygg. HURRA HURRA! Nu går det så bra!

Så nu ska det sjalas igen! :D :D :D
Av Aelia
#382524
Vad roligt att höra att hon vill åka sjal igen :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
#382769
Åh vad härligt att hon äntligen vill åka poå ryggen! Så skönt att bära så ju!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?