Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glana_hanna
#379475
och jag som aldrig har burit i sjal hänger här jämt å ständigt.... det börjar bli väldigt jobbigt att alltid "måste" kolla sjalbarn... :)
Användarens profilbild
Av Linnea
#379483
Ja vad ska man göra Sjalbarn regerar Bild
Användarens profilbild
Av amöba
#379545
Puma skrev:Haha, ja så går det. Välkommen ut ur garderoben! :mrgreen:
Eller välkommen in i sjalgarderoben! ;)
Usch ja, vad jag kände igen mig själv i ditt inlägg.... :oops:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#379549
:this: Men hörrni tjejer (och killar) nu tycker jag att vi slutar vara osanna mot oss själva och slutar skämmas för dem vi är.

I´M A SJALGALNING AND I´M PROUD! Bild
Användarens profilbild
Av Måsen
#379562
Bönan, precis så där går det till.
På kvällarna brukar jag smyga från min man när vi sitter i soffan och myser och viskar till honom att "jag ska bara gå och sjalsurfa lite, puss min älskling" och sen hittar jag honom sovandes i soffan efter ett par timmar när han liksom gett upp hoppet om att jag ska komma tillbaka.
Sjalbarn kan vara förödande för familjelivet! :wink:
Jag har i alla fall slutat smyga med mina förehavanden och skylla på att jag ska läsa nyheter och kolla mail och annat trams, jag står för det jag gör! *stolt sjalbarnare* :rock:
Användarens profilbild
Av solanna
#379700
Måsen skrev: Sjalbarn kan vara förödande för familjelivet! :wink:
Jag har i alla fall slutat smyga med mina förehavanden och skylla på att jag ska läsa nyheter och kolla mail och annat trams, jag står för det jag gör! *stolt sjalbarnare* :rock:
Ja, det är tur att här inte finns något räkneverk som håller koll på hur länge man är inloggad på sjalbarn. Åtminstone inte som man själv kan se. Min man har ju spelat en hel del World of Warcraft (WoW) det senaste året och där kan man med ett enkelt knapptryck få fram hur mycket tid man totalt spenderat på spelet. Det är riktigt spooky! :whut:
Användarens profilbild
Av ernamalin
#379860
Det är starkt beroende framkallande!!!

Skulle precis som du "kolla lite på beg.marknaden"... hade en Tri-cotti för en vecka sedan.

Nu har jag förutom den: 2 st Hoppediz, 1 st trikåsjal på väg hem och är på vippen att köpa en ringo :roll:

Så det kan bli... :floet2: behöver man söka hjälp kanske?
Användarens profilbild
Av Bönan
#379873
Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!

Ni är ju superknäppa hela bunten, vad härligt!! :P :P :P :P :P
Användarens profilbild
Av jazoo
#379960
:lol: Välkommen i gänget!

Viskar tyst: jag tänkte väl det....

Får vi se några bärbilder på dig och Vira Fira Fina?
Användarens profilbild
Av Bönan
#379978
jazoo skrev: Viskar tyst: jag tänkte väl det....
:help:


Hmmmmpf det kunde du väl ha sagt från början, att jag skulle akta mig :P

Vet inte hur man lägger upp bilder, har ingen hemsida att länka till, men du verkar ju vara haj på det så jag kan maila dig några när allt med nya datorn har satt sig...?

Puss puss
#379982
Bönan skrev:Först skulle jag bara skaffa en sjal att bära i.
Eller hur, men jag måste va helt besatt av sjal :twisted: , för att istället för att läsa det du skrev, läste jag att du skaffade barn för att kunna använda sjal. Alltså bara för det :oops: :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av Bönan
#379999
Åsa med 01 och 06 skrev: Nu kommer frågan....har du övervägt tygblöjor än? Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle använda tygblöjor, men nu sitter jag i det träsket också! :D Om du inte har det är det bara en tidsfråga....mohahahaha :twisted: Åsa
Du ska vara snäll... annars blir jag rädd... :cry:

Jo då, det har jag faktiskt övervägt. Tji fick du :lol: Men vi bestämde oss för att låta bli det. Vi orkar inte sätta oss in i den världen också, det räcker med allt annat. Jag vet att det är att vara ganska lat och oansvarig, men jag orkar bara inte. Och nu är hon fem månader så snart är det väl över... eller inte...?
Användarens profilbild
Av Asereht
#380068
Det behövs väldigt lite för att fastna... :lol:

Själv reggade jag mig för århundraden sedan men blev först aktiv för ett tag sedan. Av någon konstig anledning så tog det mig lång tid att våga komma in här och ta plats, jag valde att fortsätta hänga på ett annat forum som sakta sakta höll (håller på) att dö ut. Åtminstone i min intressevärld. :roll:


Men nu är jag här och jag kommer nog att stanna som det ser ut. Fast man blir ganska fattig (i pengar) när man hänger här men å andra sidan blir man på sätt och vis rik med (många sjalar och trevligt folk). :tumsup:
Användarens profilbild
Av amöba
#380082
Bönan skrev:
Åsa med 01 och 06 skrev: Nu kommer frågan....har du övervägt tygblöjor än? Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle använda tygblöjor, men nu sitter jag i det träsket också! :D Om du inte har det är det bara en tidsfråga....mohahahaha :twisted: Åsa
Du ska vara snäll... annars blir jag rädd... :cry:

Jo då, det har jag faktiskt övervägt. Tji fick du :lol: Men vi bestämde oss för att låta bli det. Vi orkar inte sätta oss in i den världen också, det räcker med allt annat. Jag vet att det är att vara ganska lat och oansvarig, men jag orkar bara inte. Och nu är hon fem månader så snart är det väl över... eller inte...?
Hehe, Ingrid var väl 6 månader när vi började med tygisar OCH ec-light...
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
#380144
En till som absolut inte skulle vara med och skriva :lol:

Jag råkade fastna i "gör det själv" sen spred det sig snabbt. :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?