Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
#380082
Bönan skrev:
Åsa med 01 och 06 skrev: Nu kommer frågan....har du övervägt tygblöjor än? Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle använda tygblöjor, men nu sitter jag i det träsket också! :D Om du inte har det är det bara en tidsfråga....mohahahaha :twisted: Åsa
Du ska vara snäll... annars blir jag rädd... :cry:

Jo då, det har jag faktiskt övervägt. Tji fick du :lol: Men vi bestämde oss för att låta bli det. Vi orkar inte sätta oss in i den världen också, det räcker med allt annat. Jag vet att det är att vara ganska lat och oansvarig, men jag orkar bara inte. Och nu är hon fem månader så snart är det väl över... eller inte...?
Hehe, Ingrid var väl 6 månader när vi började med tygisar OCH ec-light...
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
#380144
En till som absolut inte skulle vara med och skriva :lol:

Jag råkade fastna i "gör det själv" sen spred det sig snabbt. :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
#380547
Jag var bara in här litegrann, hängde på familjeliv innan, men när han var ca 7 månader var jag fast i träsket, nu är det här min huvudsida istället för familjeliv.
Användarens profilbild
Av jazoo
#385005
Bönan skrev:
jazoo skrev: Viskar tyst: jag tänkte väl det....
:help:


Hmmmmpf det kunde du väl ha sagt från början, att jag skulle akta mig :P

Vet inte hur man lägger upp bilder, har ingen hemsida att länka till, men du verkar ju vara haj på det så jag kan maila dig några när allt med nya datorn har satt sig...?

Puss puss
Sorry, allt var i själva verket en konspiration för att fånga dig i (spindel)nätet! Så hur skulle jag ha kunnat varna dig? :wink:

Självklart får du mejla mig med alla frågor du bara vill! Ett snabbt tips är att ladda upp bilder på tex www.flickr.com, och sen länka (högerklicka på bilden, välj "kopiera bildadress", klistra in bildadressen i ditt meddelande, markera och klicka på Img ovan - klart). Ibland måste man ta bort några skräptecken också, men det tar vi när det kommer.

Kram!
Användarens profilbild
Av cutypie
#385039
Jag är också absolut fast här,
kan inte förneka det längre :wink:
:duh:
Först var det bärsjalar, sen tillkom tygblöjor, miljövänlig tvättmedel...

Nu har det gått så långt att jag har beställt en bärjacka-lyxacsessoir eller oombärlig?
Var ska det här sluta?????
Användarens profilbild
Av Maerion
#385083
Reggade mig också för länge sen, men började hänga här nyligen. Jag gillar (förutom att man har saker gemensamt) att det är ett trevligt och positivt forum, att det är förvånadsvärt lite träskallar här (:wink:), och att det ändå är rätt litet så att det blir mer personligt.

I like, I like, I like!

(puss) 8)
Användarens profilbild
Av tove79
#385797
Usch ja, jag har blivit helt galen. Men det är trevligt med en ny hobby. Synd, eller kanske bra, att det är ett intresse som bara funkar under en begränsad tid. Knappast något att pyssla med på hemmet om dagarna går långsamt :lol: .
Användarens profilbild
Av mejamy
#385806
tove79 skrev:Usch ja, jag har blivit helt galen. Men det är trevligt med en ny hobby. Synd, eller kanske bra, att det är ett intresse som bara funkar under en begränsad tid. Knappast något att pyssla med på hemmet om dagarna går långsamt :lol: .
Men genom sjalbarn har jag fått nya hobbys som sömnad och stickning och sånt. Så sjalbarn har bidragit till att jag får nått att göra på ålderns höst :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?