Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
#378126
sacha42 skrev:
Isanna skrev:
sacha42 skrev:och du Isanna, du får jättejärna jämföra med dina didysar med :D har inget måttband här nere :roll:
Här kommer måtten:

4,7 Easy Sol = 4,97 cm (välanvänd)
4,2 Easy Turkos = 4,48 cm (lite mindre använd)
Storlek 6 Didy Iris = 4,62 cm (välanvänd)
hmm kanske en 4,2 skulle räcka åt mig då, vill ju kunna knyta omslutet :roll: har du räknat med didysens snedskurna ändar?
Jag mätte längs ena långsidan. Men tänk på att det är liiite knöligare att knyte en Easy eftersom den inte har snedskurna ändar.
Användarens profilbild
Av Clifford
#378133
sacha42 skrev:hur är 4,7 i jämförelse med didys 6or?? är det ungefär lika långa eller är easyn längre så att jag kommer få asmkt tyg över om jag knyter rygg??
Jag har en didy strl 6 och jag tycker att easyn är nååågot längre, men inte överdrivet längre. Jag skulle köra på en 4,7... Jag hade en 4,2 förut och kunde inte alls göra omslutet om jag inte ville ha knuten bak, förstås. Jag är 175 lång och väger dryga 56 kilo... Men om man barabarabara bär på ryggen så är väl en 4,2 bra. :)
Användarens profilbild
Av sacha42
#378142
Pernilla J skrev:
sacha42 skrev:hur är 4,7 i jämförelse med didys 6or?? är det ungefär lika långa eller är easyn längre så att jag kommer få asmkt tyg över om jag knyter rygg??
Jag har en didy strl 6 och jag tycker att easyn är nååågot längre, men inte överdrivet längre. Jag skulle köra på en 4,7... Jag hade en 4,2 förut och kunde inte alls göra omslutet om jag inte ville ha knuten bak, förstås. Jag är 175 lång och väger dryga 56 kilo... Men om man barabarabara bär på ryggen så är väl en 4,2 bra. :)
jag bär mest på ryggen, mest omslutet :roll: men ibland så blir det ju maggbärning med. så en 4,7 blir nog bra då :D tack för hjälpen alla :D
Användarens profilbild
Av Isanna
#379312
Elina skrev::floet2:

vet en till som bokat.....
:iagree: :ooops: :floet2:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#379359
Ni som har bokat, har ni bokad dem osedda eller finns det någon förhandsglutt på den någonstans? :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
#379373
Buscilla skrev:Ni som har bokat, har ni bokad dem osedda eller finns det någon förhandsglutt på den någonstans? :twisted:
www.sjalar.nu finns det en yttepytte bild att kika på!
Användarens profilbild
Av Bina
#379393
Buscilla skrev:Ni som har bokat, har ni bokad dem osedda eller finns det någon förhandsglutt på den någonstans? :twisted:
Bild
Länkat från sjalar.nu
Användarens profilbild
Av Isanna
#379408
Bina skrev:
Buscilla skrev:Ni som har bokat, har ni bokad dem osedda eller finns det någon förhandsglutt på den någonstans? :twisted:
Bild
Länkat från sjalar.nu
Fiffigt Bina! :tumup:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#379412
Den ser ut som en hallonröd Eld. Fin fin är den, man jag hade nog gärna sett ett annat utförande faktiskt. Ska bli himlans skoj att få se bilder på era sedan. När kommer den???
Användarens profilbild
Av Elina
#379461
Isanna skrev:
Elina skrev::floet2:

vet en till som bokat.....
:iagree: :ooops: :floet2:
Då får vi hoppas att vi blir nöjda....
Användarens profilbild
Av Tinker
#379719
Jag visste väl att rosagalna tokan Isanna inte skulle kunna hålla sig! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Isanna
#379750
Tinker skrev:Jag visste väl att rosagalna tokan Isanna inte skulle kunna hålla sig! :Hahaa:
:rodna:
Nä nu förstår jag INTE vad du mednar! Jag? Rosatokig? :floet2: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#379765
Alltså är det bara jag som är lite besviken? :roll: Jag tyckte inte den såg så där superduper fin ut faktiskt :roll: :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
#379771
kajsa kavat skrev:Alltså är det bara jag som är lite besviken? :roll: Jag tyckte inte den såg så där superduper fin ut faktiskt :roll: :oops: :roll:
Plånboken tackar dig! :urule: Det är bara att buda på Ljungen då! :P
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?