Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#379775
Isanna skrev:
kajsa kavat skrev:Alltså är det bara jag som är lite besviken? :roll: Jag tyckte inte den såg så där superduper fin ut faktiskt :roll: :oops: :roll:
Plånboken tackar dig! :urule: Det är bara att buda på Ljungen då! :P
Ja tyvärr är det väl så :roll: :twisted: :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
#379778
kajsa kavat skrev:
Isanna skrev:
kajsa kavat skrev:Alltså är det bara jag som är lite besviken? :roll: Jag tyckte inte den såg så där superduper fin ut faktiskt :roll: :oops: :roll:
Plånboken tackar dig! :urule: Det är bara att buda på Ljungen då! :P
Ja tyvärr är det väl så :roll: :twisted: :lol:
Man får ta det onda med det goda!
Användarens profilbild
Av Eld77
#379806
Hm, jag håller med Kajsa om att den inte ser sådär kanoners ut på bilden. Men det ska bli spännande att få se den lajv. (Inte för att jag ska ha nån mer sjal, men... 8) )
Användarens profilbild
Av sacha42
#379994
Isanna skrev:
Tinker skrev:Jag visste väl att rosagalna tokan Isanna inte skulle kunna hålla sig! :Hahaa:
:rodna:
Nä nu förstår jag INTE vad du mednar! Jag? Rosatokig? :floet2: :Hahaa:
BildBild
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#380774
Ni som förhandsbokat, vet ni när den kommer? Jag är så nyfiken på att se en riktig bild på den. Känns som att det är omöjligt att få en uppfattning från den lilla rutan... Kanske är den lite tvärtom mot Ljungen, typ samma rosafärg som i ränderna och så samma vinröd/lila ränder som Ljungens bottenfärg.... det skulle ju vara fint tror jag.
Användarens profilbild
Av sacha42
#380885
Knyttet & K skrev:Ni som förhandsbokat, vet ni när den kommer? Jag är så nyfiken på att se en riktig bild på den. Känns som att det är omöjligt att få en uppfattning från den lilla rutan... Kanske är den lite tvärtom mot Ljungen, typ samma rosafärg som i ränderna och så samma vinröd/lila ränder som Ljungens bottenfärg.... det skulle ju vara fint tror jag.
de skulle komma i slutet av november tror jag, eller Ulla skulle kontakta oss då iallafall. Men var det inte jazzo som hade sett den live, fråga henne så kanske hon kan beskriva:D
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#383143
Har ni sett att det kommit en livebild på den på sjalar.nu?

Måste säga att jag känner mig inte alls lika intresserad längre... :?
Användarens profilbild
Av Buscilla
#383145
Vinterdrake skrev:Har ni sett att det kommit en livebild på den på sjalar.nu?

Måste säga att jag känner mig inte alls lika intresserad längre... :?
sedan tycker jag faktiskt att de där bilderna som Easycare åstadkommer är usla rent ut sagt. Det riktigt lyser Deutschland, Deutschland über alles... :hide:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#383146
Buscilla skrev: sedan tycker jag faktiskt att de där bilderna som Easycare åstadkommer är usla rent ut sagt. Det riktigt lyser Deutschland, Deutschland über alles... :hide:
:lol: Ja det håller jag med om!
Användarens profilbild
Av sacha42
#383148
Vinterdrake skrev:
Buscilla skrev: sedan tycker jag faktiskt att de där bilderna som Easycare åstadkommer är usla rent ut sagt. Det riktigt lyser Deutschland, Deutschland über alles... :hide:
:lol: Ja det håller jag med om!
håller med, och färgen på sjalen ser dassig ut på den bilden :roll:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#383156
sacha42 skrev:färgen på sjalen ser dassig ut på den bilden :roll:
Ja och mörkare än jag trodde...

Jag kommer nog inte våga köpa nu utan avvakta och se live-bilder här på sjalbarn. Känner mig mer sugen på att köpa en ny sol, faktiskt... :roll:
Användarens profilbild
Av Droppen
#383160
Ja den ser ju inte alls kul ut, vad bra då kanske jag inte måste ha den...

Och vilken bild, grodposition vad är det lixom? :roll: :?:
Användarens profilbild
Av Isanna
#383174
Easycare har usla bilder det måste jag hålla med om. :? Men ingen sjal kommer till sin rätt på de bilderna så jag vågar ändå chansa på att det är en snygging!

Ulla borde använda sig av sjalbarns bilder istället :tumup: men det kanske man inte får som återförsäljare. Fast hon boder ju ha fått in en massa snygga efter tävlingen.
Användarens profilbild
Av Tinker
#383176
Helt plötsligt var den ännu fulare. :shock:
Jag gillade inte den på första bilden heller... :hide:

Och den där knytningen...?!
Benen hänger och krysset är knappt över barnets rumpa.
Illa!
Av Aelia
#383233
Är jag blind eller ser den tomteröd på bilden :shock: :shock: :shock:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?