Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tove79
#385237
Men är det bara limited edition eller? Att om man inte bokar nu blir man för evigt utan?
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
#386955
Alltså, är det bara jag som inte får någon bekräftelse på min bokning?

Nu vet jag ju att minst en fått det men inte jag :evil:
Användarens profilbild
Av sacha42
#386976
Åsa hemmamamma till 3 skrev:Alltså, är det bara jag som inte får någon bekräftelse på min bokning?

Nu vet jag ju att minst en fått det men inte jag :evil:
inte jag heller, Ulla skulle kontakta i mitten av November sa hon till mig tidigare :roll:
Användarens profilbild
Av Bina
#386979
Nää jag har inte heller fått bekräftelse på min bokning... har iofs aldrig fått det från sjalar.nu
Användarens profilbild
Av Bina
#386980
tove79 skrev:Men är det bara limited edition eller? Att om man inte bokar nu blir man för evigt utan?
NEEH... så är det nog inte... förhandsbokningen var nog för att de skulle kunna beställa i "rätt" längder inför första anstormningen. Jag skulle tippa på att de tar in fler än de förhandsbokade (det hade jag gjort om jag vore företagare iallafall) :D
Användarens profilbild
Av Isanna
#386982
Bina skrev:Nää jag har inte heller fått bekräftelse på min bokning... har iofs aldrig fått det från sjalar.nu
Inte jag heller, men hon brukar ju ringa när de har kommit så jag känner mig lugn.
Användarens profilbild
Av tove79
#387385
Bina skrev:
tove79 skrev:Men är det bara limited edition eller? Att om man inte bokar nu blir man för evigt utan?
NEEH... så är det nog inte... förhandsbokningen var nog för att de skulle kunna beställa i "rätt" längder inför första anstormningen. Jag skulle tippa på att de tar in fler än de förhandsbokade (det hade jag gjort om jag vore företagare iallafall) :D
Så då kan fegisar som jag vänta och kolla in andras först då :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
#387538
tove79 skrev:
Bina skrev:
tove79 skrev:Men är det bara limited edition eller? Att om man inte bokar nu blir man för evigt utan?
NEEH... så är det nog inte... förhandsbokningen var nog för att de skulle kunna beställa i "rätt" längder inför första anstormningen. Jag skulle tippa på att de tar in fler än de förhandsbokade (det hade jag gjort om jag vore företagare iallafall) :D
Så då kan fegisar som jag vänta och kolla in andras först då :wink:
DEt kan du göra :wink:
Användarens profilbild
Av GosKina
#388019
sacha42 skrev:
tove79 skrev:
Bina skrev:
tove79 skrev:Men är det bara limited edition eller? Att om man inte bokar nu blir man för evigt utan?
NEEH... så är det nog inte... förhandsbokningen var nog för att de skulle kunna beställa i "rätt" längder inför första anstormningen. Jag skulle tippa på att de tar in fler än de förhandsbokade (det hade jag gjort om jag vore företagare iallafall) :D
Så då kan fegisar som jag vänta och kolla in andras först då :wink:
DEt kan du göra :wink:
Och kanske få den lite billigare när nån av de som köpt den ny kom på att den inte var riktigt rätt... Skulle inte tro det va?! Lika lätt som att köpa en Eld begagnad blir det nog...
Användarens profilbild
Av sacha42
#388045
GosKina skrev:
sacha42 skrev:
tove79 skrev:
Bina skrev:
tove79 skrev:Men är det bara limited edition eller? Att om man inte bokar nu blir man för evigt utan?
NEEH... så är det nog inte... förhandsbokningen var nog för att de skulle kunna beställa i "rätt" längder inför första anstormningen. Jag skulle tippa på att de tar in fler än de förhandsbokade (det hade jag gjort om jag vore företagare iallafall) :D
Så då kan fegisar som jag vänta och kolla in andras först då :wink:
DEt kan du göra :wink:
Och kanske få den lite billigare när nån av de som köpt den ny kom på att den inte var riktigt rätt... Skulle inte tro det va?! Lika lätt som att köpa en Eld begagnad blir det nog...
hehe det kommer nog komma begangnade purpurskya med. Och en eld kommer kanske ploppa upp med. Är du ute efter en sånn Goskina? :D
Användarens profilbild
Av GosKina
#388102
sacha42 skrev:
GosKina skrev: Och kanske få den lite billigare när nån av de som köpt den ny kom på att den inte var riktigt rätt... Skulle inte tro det va?! Lika lätt som att köpa en Eld begagnad blir det nog...
hehe det kommer nog komma begangnade purpurskya med. Och en eld kommer kanske ploppa upp med. Är du ute efter en sånn Goskina? :D
Ja, jag o Carina slogs ju nästan om Isannas, men då fick jag ju tag i stork Albert och var glad o nöjd ändå :-) Men nu flyttar Albert oxå... *snyft snyft* Så nu ska jag väl börja sukta efter Elden igen :twisted:
Användarens profilbild
Av GosKina
#388104
Eller kanske en Purpursky 8) :wink: :D
Användarens profilbild
Av Isanna
#388128
GosKina: Om du inte får tag på en begagnad eld så tycker jag faktiskt att du ska ta och köpa en ny, du har ju suktat så länge nu och en liten julklapp i förväg kan man väl få ge sig själv? Öppna storbörsen! :D Det är väl spenderade pengar!
Användarens profilbild
Av GosKina
#388173
Isanna skrev:GosKina: Om du inte får tag på en begagnad eld så tycker jag faktiskt att du ska ta och köpa en ny, du har ju suktat så länge nu och en liten julklapp i förväg kan man väl få ge sig själv? Öppna storbörsen! :D Det är väl spenderade pengar!
*fnissar* Tycker du jag är en snålis, månne??? :lol: Ja, jag ska satsa på en easy framgent, men nu suktar jag ändå mest efter en Suse's. Tänkte önska mig en i julklapp... Då slipper jag ju öppna plånkan *hehehe* :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?