Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#375145
Droppen skrev:Bara undrar lixom...
Annars kanske jag måste köpa en Regnbåge istället för att stilla mitt ha-begär :roll: :P

Nån som har koll :?:
har ingen koll :hellu: men vill gärna veta med :wink:
Användarens profilbild
Av April
#375186
Japp - det ska komma en rosa EasyCare :-D Om ni mailar Ulla på www.sjalar.nu - så kan ni göra en förhandsbokning. Hon kommer inte ta in så många första omgången :-)

Hon ska tillsammans med de rosa sjalarna, ta hem en turkos till mig, så det är därför som jag vet ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Droppen
#375209
April skrev:Japp - det ska komma en rosa EasyCare :-D Om ni mailar Ulla på www.sjalar.nu - så kan ni göra en förhandsbokning. Hon kommer inte ta in så många första omgången :-)

Hon ska tillsammans med de rosa sjalarna, ta hem en turkos till mig, så det är därför som jag vet ;-)

Kram
Iiiiih! Men _när_ kommer den?
Och hur ser den ut?
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#375252
Boadicea skrev:Ja, det kan ju vara kul att veta hur den ser ut innan man bokar! Är så snål så jag vill inte köpa sååå stor (och dyr) gris i min säck... :wink:
Men förhandsbokningen är inte bindande, du får ångra dig om du vill!

Vet det för att jag själv har förhandsbokat en trots att jag inte tror jag kommer ha råd. :oops: 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
#375259
Vinterdrake skrev:
Boadicea skrev:Ja, det kan ju vara kul att veta hur den ser ut innan man bokar! Är så snål så jag vill inte köpa sååå stor (och dyr) gris i min säck... :wink:
Men förhandsbokningen är inte bindande, du får ångra dig om du vill!

Vet det för att jag själv har förhandsbokat en trots att jag inte tror jag kommer ha råd. :oops: 8)
Jag vill iaf ha ett hum om hur den kommer se ut, vilka färger mer än rosa osv... Ska maila Ulla genast!

Du kanske får sälja nåt annat för att ha råd då...? :roll:
Användarens profilbild
Av Droppen
#375266
Boadicea skrev:
Droppen skrev:
Vinterdrake skrev:
Boadicea skrev:Ja, det kan ju vara kul att veta hur den ser ut innan man bokar! Är så snål så jag vill inte köpa sååå stor (och dyr) gris i min säck... :wink:
Men förhandsbokningen är inte bindande, du får ångra dig om du vill!

Vet det för att jag själv har förhandsbokat en trots att jag inte tror jag kommer ha råd. :oops: 8)
Jag vill iaf ha ett hum om hur den kommer se ut, vilka färger mer än rosa osv... Ska maila Ulla genast!

Du kanske får sälja nåt annat för att ha råd då...? :roll:
Se till att meddela vad du får reda på här! :D :wink: *nyfis*
Självklart! :tumsup:
Mailet har nu gått iväg.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#375278
Men jag har ju nästan inget kvar att sälja... :hopmad: :cry:


Jaja jag har iaf läst i nån tråd här på sjalbarn tidigare att den ska se ut som hav, fast rosa. Alltså med vita ränder. Och att den är lite åt det cerisa hållet.. Och de mörka ränderna lila/vinröda nånting.
Rätt lik ljung alltså, fast rosa istället för lila.
Användarens profilbild
Av Droppen
#375282
Vinterdrake skrev:Men jag har ju nästan inget kvar att sälja... :hopmad: :cry:


Jaja jag har iaf läst i nån tråd här på sjalbarn tidigare att den ska se ut som hav, fast rosa. Alltså med vita ränder. Och att den är lite åt det cerisa hållet.. Och de mörka ränderna lila/vinröda nånting.
Rätt lik ljung alltså, fast rosa istället för lila.
:siishah: Låter snyggelisnyggt ju!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#375288
Droppen skrev:
Vinterdrake skrev:Men jag har ju nästan inget kvar att sälja... :hopmad: :cry:


Jaja jag har iaf läst i nån tråd här på sjalbarn tidigare att den ska se ut som hav, fast rosa. Alltså med vita ränder. Och att den är lite åt det cerisa hållet.. Och de mörka ränderna lila/vinröda nånting.
Rätt lik ljung alltså, fast rosa istället för lila.
:siishah: Låter snyggelisnyggt ju!
Jupp. :urule: :rock:

*håller tummarna för att den ska komma snart och att det ska dimpa ner en tusing från himlen* 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
#375291
Vinterdrake skrev:
Droppen skrev:
Vinterdrake skrev:Men jag har ju nästan inget kvar att sälja... :hopmad: :cry:


Jaja jag har iaf läst i nån tråd här på sjalbarn tidigare att den ska se ut som hav, fast rosa. Alltså med vita ränder. Och att den är lite åt det cerisa hållet.. Och de mörka ränderna lila/vinröda nånting.
Rätt lik ljung alltså, fast rosa istället för lila.
:siishah: Låter snyggelisnyggt ju!
Jupp. :urule: :rock:

*håller tummarna för att den ska komma snart och att det ska dimpa ner en tusing från himlen* 8)
Hjälper till med tumhållningen! 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
#375308
Droppen skrev: Hjälper till med tumhållningen! 8) :lol:
Tackar! 8)
Användarens profilbild
Av Isanna
#375618
Ohhhh! Förhandsboka! :twisted: Får nog stanna hemma när D och Isa åker till Thailand jag! :D
Användarens profilbild
Av Elina
#376040
har oxå trott att den var en färgad... ska bli spännande att se den. finns ju ingen easy som jag är totalt förtjust i...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?