Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal ska jag köpa?

Panama
9
32%
Osaka
3
11%
Easy Hav
8
29%
Köpa alla
8
29%
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#362513
Aelia skrev:Haha, nu satt jag in annons under köpes, den första som vill sälja nått till mig ska jag köpa, så slipper jag välja själv, smart va? :wink:
:D Jättesmart! :D
Av anna m
#362712
Sista alternativet gjorde det ju omöjligt att välja något annat Bild
Jag använder alla mina sjalar varje dag så man kan ha hur många som helst :mrgreen:
Av Aelia
#362728
anna m skrev:Sista alternativet gjorde det ju omöjligt att välja något annat Bild
Jag använder alla mina sjalar varje dag så man kan ha hur många som helst :mrgreen:
HAHAHAHA, det var dumt av mig då, hehe. Hmm, det är fortfarande ingen som vill sälja nått....vad göra? dumma dumma mig
Användarens profilbild
Av Isanna
#362785
Nä ta nu och köp alla! Då är du min IDOL! :D
Av Aelia
#362888
Isanna skrev:Nä ta nu och köp alla! Då är du min IDOL! :D
HAHAHA Idol=död :twisted:
Användarens profilbild
Av sacha42
#362892
Isanna skrev:Nä ta nu och köp alla! Då är du min IDOL! :D
men men men :shock: , här köper man nytt , en massa nytt åsså är man inte din idol :purskis:
Användarens profilbild
Av Isanna
#362926
sacha42 skrev:
Isanna skrev:Nä ta nu och köp alla! Då är du min IDOL! :D
men men men :shock: , här köper man nytt , en massa nytt åsså är man inte din idol :purskis:
Men Åsa, du spelar ju i en heeelt annan division! :D Ingen kan ju konkurrera med dig och dina galna inköp! :D Jag törs nästan inte tänka på att du har en massa goa sjalar i flyttkartonger - i en annan stad - massor med mil från dig!!! :shock: Du är liksom mer av en legend! En levande, galen, tokig och sjalälskade legend! :P :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?