Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har du någon Mei-Tai och vad tycker du om den?

Har Mei-Tai och använder den ofta/dagligen
22
33%
Har Mei-Tai och använder den ibland
17
26%
Har Mei-Tai men använder den sällan/aldrig
13
20%
Har ingen Mei-Tai men ska skaffa/sy snart
8
12%
Mei-Tai? När det finns sjalar!!!!
6
9%
Användarens profilbild
Av diddeldi
#351604
jag har en, som jag i och för sig gillar, men jag använder den väldigt sällan. oftast blir den utkonkurrerad av ergon och annars av långsjal. ett tag var jag dock tvungen att bära atlas till sömns varje dag, och då tyckte jag att den var bra, för det är lätt att lägga ner honom utan att han vaknar. ergon blir ju knöligare att sova på, och långsjal är svårt att få av utan att väcka honom.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#351767
miso skrev:Har precis sytt en och är väldigt nöjd med den. Enda nackdelen var att jag använde gammalt Lendatyg i vitt som jag hade liggandes. Vitt känns inte som rätt färg så här års... Funderar på att sy en i brunt eller svart. Men modellen (Knyttet & K:s) är toppen, har burit både på ryggen och magen. :)
kan du inte färga den då? :D
Av Clementin
#353304
Jag älskar vår mei tai! Har den alltid i väskan, och den används nästan dagligen trots att vi knappt bär längre. (1-2 gånger om dagen á 1h är ju ingenting jämfört med de 18h/dag som vi bar tidigare).
Den är galet snygg, väldigt bekväm och tar inte upp mer plats än en extratröja. :D
Vill ha en till.. Drömmer om en Babyhawk Black Calaveras.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#353399
I somras hade jag bara MT när det var varmt ute. Men nu när det är lite höstigare väder tar jag gärna sjalen! Dessutom bär jag mer och mer på ryggen och då tycker jag faktiskt att Ergon är bättre (eller sjal om jag orkar knyta..), så jag svarade ibland, men det var en kompromiss för just nu är det nog snarare sällan.
Maken däremot bär enbart i MT så han ska snart få en ny :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
#353455
Jag :heart: Mei Tai och använder det varje dag.

Hur praktiskt som helst!
Snabbt, bekvämt och snyggt. 8)
Av Lillan
#353774
Jag använder min mei tai dagligen!
Min mamma har precis sytt en ny till mej som jag fick idag :-)

/Lillan
Användarens profilbild
Av Elsa
#353827
Jag svarade alternativ fyra, för tyvärr har jag ingen Mei-tai att vara superdupernöjd med ännu! :(

Suget efter en blir dock större för varje dag, jag bara väntar på att "rätt" ska dyka upp, om det då blir en köpt eller hemmasydd återstår att se! :D
Användarens profilbild
Av miso
#354065
norkmedoo skrev:
miso skrev:Har precis sytt en och är väldigt nöjd med den. Enda nackdelen var att jag använde gammalt Lendatyg i vitt som jag hade liggandes. Vitt känns inte som rätt färg så här års... Funderar på att sy en i brunt eller svart. Men modellen (Knyttet & K:s) är toppen, har burit både på ryggen och magen. :)
kan du inte färga den då? :D
Jag har satt på ett annat tyg på sittdelen så det blir nog lite konstigt, dessutom använde jag inte bomullstråd. Men jag provar mig fram så tanken var att jag skulle sy en till när jag hade testat provexemplaret. :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?