Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miapia
#352722
Ingetora skrev:Jag kan säga att jag tycker Ergon är lika obekväm som BabyBjörn.
:iagree:

Mina armar domnar bort när jag bär i ergon!!! :shock:
Användarens profilbild
Av Ofelia
#386938
miapia skrev:
Ingetora skrev:Jag kan säga att jag tycker Ergon är lika obekväm som BabyBjörn.
:iagree:

Mina armar domnar bort när jag bär i ergon!!! :shock:
Intressant att höra att jag inte är ensam om att domna!
Användarens profilbild
Av GosKina
#388072
Min man gillar verkligen BB bättre än Ergo. Anledningen är främst den att han kan sätta på sig selen komplett innan han sätter i dottern. Och sen har han förmågan att spänna axlarna vad han än bär henne i, så det där med att träna upp muskler stämmer nog. Nu har vi dock köpt en sutemi och den är ju kanon. Den kan maken oxå ta på innan han sätter i dottern och då blev han nöjd.

Patapum kunde varken han eller jag bära i, vi fick sååå ont i ryggen.

Själv är jag sjaltokig, de är ju så underbart vackra och sköna att bära i. Fast det står ju fortfarande att jag är sjalnovis, men det beror kanske på att jag läser mer här än vad jag skriver :-)
Användarens profilbild
Av KATARINA
#388386
GosKina skrev:Min man gillar verkligen BB bättre än Ergo. Anledningen är främst den att han kan sätta på sig selen komplett innan han sätter i dottern.
Hej! Man kan knäppa Ergon helt klart också innan man sätter i barnet (om det var så du menade). Man har axelremmarna ganska långt utdragna och sedan drar man bara åt dem när barnet sitter i.
Användarens profilbild
Av GosKina
#388400
KATARINA skrev:
GosKina skrev:Min man gillar verkligen BB bättre än Ergo. Anledningen är främst den att han kan sätta på sig selen komplett innan han sätter i dottern.
Hej! Man kan knäppa Ergon helt klart också innan man sätter i barnet (om det var så du menade). Man har axelremmarna ganska långt utdragna och sedan drar man bara åt dem när barnet sitter i.
Aha, det fick vi aldrig till när vi hade en hemma o provade. Men nu har vi som sagt köpt en sutemi och den funkar jättebra och är skön med sina breda axelband.
Användarens profilbild
Av KATARINA
#388405
GosKina skrev:
KATARINA skrev:
GosKina skrev:Min man gillar verkligen BB bättre än Ergo. Anledningen är främst den att han kan sätta på sig selen komplett innan han sätter i dottern.
Hej! Man kan knäppa Ergon helt klart också innan man sätter i barnet (om det var så du menade). Man har axelremmarna ganska långt utdragna och sedan drar man bara åt dem när barnet sitter i.
Aha, det fick vi aldrig till när vi hade en hemma o provade. Men nu har vi som sagt köpt en sutemi och den funkar jättebra och är skön med sina breda axelband.
OK, missade att ni hade en Sutemi, trodde ni ägde en Ergo. Bra att Sutemin fungerar! :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?