Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När känner du dig fånigast/vad ser fånigast ut?

Bebis i famnen, tom vagn
47
49%
Bebis i sjal/sele, tom vagn
16
17%
Bebis i vagnen, tom sjal/sele på
13
14%
Tom vagn, bebisen går själv
Inga röster
0%
Tom sjal/sele på, bebisen går själv
2
2%
Tom vagn och sjal/sele på, bebisen går själv
14
15%
Annat (berätta vad)
4
4%
Av anna m
#285300
Jag röstade för bebis i famnen och tom vagn fast det var så det var när min Torsten var bebis. Nu har jag alltid ett barn i vagnen men oftast Sonja i mei tai eller på armen.
Fast just nu sover hon i gåsen
Användarens profilbild
Av Summer
#285366
Ibland (typ alltid!) då pappan i huset ska mötas tar han bara med barn och vagn... Barnet tycker inte att vagn är underhållande länge nog för att tex stå och välja färg till sovrummet, resultat är två upprörda svettiga föräldrar med armkramp utan färg... Då mamma kommer är det barn + ergo... (man får bra service också för dom tror man blir handikappad med barn på magen...)

Annars så stör det mig inte nämnvärt att ha vagnen med, ibland behöver det sovas och då kan den vara bra. Eller då man inte vill sätta ned barnet på golvet medan man provar kläder od.
Av punk
#288518
[quote="Veronikak"]Jag röstade på tom bärsjal, barnet i vagn, för då tänker jag mig att alla som ser mig som tycker bärsjal är konstigt går och tänker "där ser du, hon vill ju inte ens bli buren, hon vill bara åka vagn som alla andra barn".
:iagree: ,fast man kan ju bara rösta på ett alternativ, så då tog jag ettan, för det hände så många gånger när Aske var pytte och det var SUPER O NICE och kändes fånigt redan då,när jag inte hade sjal. Om det händer nu känner jag mej mer än lovligt dum som både har sjal och sele och ÄNDÅ får kånka utan..
Användarens profilbild
Av Kusmi
#288526
När man har både vagn och sele och Isak springer iväg själv då önskar man att man lämnat åtminstone vagnen hemma. Har hänt kanske 2 gånger.
Användarens profilbild
Av smulan
#288781
Lin skrev:Bebis/BARN :wink: i famnen, tom vagn.

Varför, varför, varför tog jag vagnen?? Och ännu större varför, varför finns det ingen sjal i den....????!
:iagree:
Av missX
#288798
Jag valde annat för de gånger jag känner mig absolut fånigast är när jag går med tom bärsjal utan något barn med mig. Har ett antal gånger att jag haft minimundusen på då vi åkt bil och så ska jag bara springa in snabbt och handla nåt i nån affär där vi stannat till. Då känner jag mig superfånig med ett långt tygstycke virat runt hela kroppen :roll: .

Dom andra sex alternativen händer aldrig hos oss. Hwila vill alltid sitta i sjalen och det finns alltid nåt barn som vill åka vagn.
Användarens profilbild
Av ZaZi
#289308
läste den här omröstningen precis innan jag och Sigge skulle iväg och inhandla en potta. Kunde inte bestämma mig, så då röstade jag inte.
Nu vet jag: TOM VAGN OCH BARNET I FAMNEN!
Tog henne i vagnen, snål som jag är, för att åka buss gratis. Tänkte att det behövs inga bärdon här inte! Ska ju bara dit o sen hem igen... :duh:
Gissa vem som kånkat sin klumpedunsa och krånglat på vagnen m en hand på bussen... Dumsnålt kallas det... :hide:

Dessutom verkar hela söder bestämt sig för att börja pott-träna denna v. Det fanns bara dyra fula gula babybjörnpottor kvar! Och nån sån ska inte bo i vårt badrum.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
#289328
Utan att ha läst tråden svarade jag övrigt och syftade på:

Tom vagn, knuten men tom sjal och bebis i famnen. DET känns liiite fånigt :lol:
Användarens profilbild
Av Summer
#289479
Sara med 98+02+05 skrev:Utan att ha läst tråden svarade jag övrigt och syftade på:

Tom vagn, knuten men tom sjal och bebis i famnen. DET känns liiite fånigt :lol:
Hände nästan oss på ikea igår (vi skippade vagnen) och tänkte skriva om det här :D, tom ergo och barnet i andra förälderns famn. Det kändes fånigt, särskilt då svärmor påstod hela tiden att lillen inte gillade ergon (kan inte var bekväm, se han gnäller, stackars liten ska du sitta där igen, jag kan ta honom istället osv). Lillstackan var ju bara kissnödig (han har nyligen börjat potträna oss... så vi fattade inte först :oops:).
Användarens profilbild
Av AnKa
#289574
Jag har kännt mig mest fånig när jag gått med tom vagn, sjal på och barn vilt sprattlande och skrikande :Hahaa: i sjalen. Protesterna upphörde först när jag tog ur henne ur sjalen och altså gick med sjal på, körde tom vagn och bar barnet på armen :duh:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?