Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När känner du dig fånigast/vad ser fånigast ut?

Bebis i famnen, tom vagn
47
49%
Bebis i sjal/sele, tom vagn
16
17%
Bebis i vagnen, tom sjal/sele på
13
14%
Tom vagn, bebisen går själv
Inga röster
0%
Tom sjal/sele på, bebisen går själv
2
2%
Tom vagn och sjal/sele på, bebisen går själv
14
15%
Annat (berätta vad)
4
4%
Användarens profilbild
Av annalys
#283797
Frågan är alltså ganska skämtsamt ställd.

Själv kände jag mig rätt fånig den gången jag gick på stan och tog på mig Patapumen men fick ha den tom eftersom David hellre ville åka vagn. Tog av mig Patapumen igen efter en stund :purskis:

Tyckte dock inte det såg fånigt ut när jag mötte en pappa med ledsen bebis i famnen, tom barnvagn och hund i koppel - nöden har ingen lag. Hoppas han hittade något bra bärhjälpmedel :)
Av SnutteNuttan
#283810
Bebis i sjal och tom vagn.
Duuuh liksom! :?
Användarens profilbild
Av Anna
#283816
Den gång jag kännt mig mest dum var ganska nyligen. Jag hade stora vagnen, ett barn som gick och ett barn som jag ammade gåendes, knuffandes vagnen och utan bärhjälpmedel. Vi hade dessutom varit på sjalträff och hade väskan under vagnen full av sjalar. Vi stannade dock på första bänk och fixade fram ergon.
Användarens profilbild
Av Panakeia
#283827
Svårt svårt.....
Bebis i famnen, tom vagn då känner jag mig superfånig, VARFÖR TOG JAG INTE MED BÄRDON?!?"
Bebis i sjal/sele, tom vagn VARFÖR TOG JAG MED DEN JOBBIGA VAGNEN!!!!!
Bebis i vagnen, tom sjal/sele på nje....händer inte här...jag tar av mig bärdonet när jag plockar ner joar iom att jag i princip alltid bär på ryggen...
Tom vagn, bebisen går själv det känns inte fånig för mig.....
Tom sjal/sele på, bebisen går själv skön avlastning om han inte ska upp efter två röda!
Tom vagn och sjal/sele på, bebisen går själv aldrig hänt! :wink:
Annat (berätta vad)

summa sumarum....det blir nog första.........
Användarens profilbild
Av Linnea
#283830
tom vagn som man har båda händerna fria att köra :?

varför var jag så dum att jag trodde vagnen skulle behöva :duh:

vagnen är till salu för nu har den dammat igen efter ett år i källare 8)
Användarens profilbild
Av tinaw
#283847
Allra fånigast känner jag mig med tom vagn, tom sjal/sele och barnen i på andra sidan av var vi nu är, med pappa. Fast det är riktigt skönt oxå :D
Av Happy me
#283892
:mrgreen: Jag trodde det var en kundvagn frågan syftade på först... Sen kom jag på att det ju finns andra vagnar! 8)
Användarens profilbild
Av aneeha
#283904
Lin skrev:Bebis/BARN :wink: i famnen, tom vagn.

Varför, varför, varför tog jag vagnen?? Och ännu större varför, varför finns det ingen sjal i den....????!
:iagree: På pricken, hände senast för ett par veckor sen när vi var å hälsade på mormor- två dar på rad!!! Här hemma blir det inte lika mkt vagnsrullande
Användarens profilbild
Av Helene
#283918
Har känt mig fånig några gånger. :lol:

När jag försökte ta mig ut från åhléns (ner med hissen, ut genom dörren och över vägen) med en ammande Sigrid i famnen, en tokig 2½ åring i ena handen och en vagn i andra handen (fattar fortfarande inte hur det gick till, hur många händer har jag???) Inte hade jag nån sjal heller men vi stannade när vi hade kommit över vägen så jag kunde sätta upp foten på vagnen och amma klart lite bekvämare. (Jo just det, jag hjälpte Olivia upp i vagnen också!)


Eller när vi skulle storhandla men ville inte ta bilen 300 meter så jag tog Sigrid i sjal, Olivia gick själv, jag hade en tom vagn och Martin hade en tom vagn! (för att lasta allt i)



Minst fånig känner jag mig nog när jag har lämnat vagnen hemma, har Sigrid i sjalen i en riktigt bra knytning och Olivia går själv åt samma håll som mig!!
Användarens profilbild
Av Kristina
#283919
Tom sjal och bebis som går själv, det händer mig då och då och jag brukar känna mig rätt löjlig, speciellt om bebisen är en bit bort och jag vandrar runt "ensam" med ett tygsjok virat runt kroppen.. :roll:
Användarens profilbild
Av mian
#283964
Röstade på tvåan. Inte för att jag vet om det ser dumt ut, men man känner sig verkligen helkorkad som tagit med den ofantligt otympliga vagnen ÄNNU en gång utan att den någonsin blir använd. Nuförtiden tar jag aldrig vagn, men med Benjamin hände det alltför många gånger.
Användarens profilbild
Av sus
#283994
Jag har känt mig mest fånig de gånger jag stått och gungat en kundvagn i affären men barnet fastsatt på magen, och folk har komenterat det. Ena gången var det min kusin som konstaterade att "jag tror faktiskt att mjölken sover nu", andra gången var det en trevlig man som upplyste mig om att jag inte hade något barn i vagnen som behövde sova :wink:
Av belinda
#284048
sus skrev:Jag har känt mig mest fånig de gånger jag stått och gungat en kundvagn i affären men barnet fastsatt på magen, och folk har komenterat det. Ena gången var det min kusin som konstaterade att "jag tror faktiskt att mjölken sover nu", andra gången var det en trevlig man som upplyste mig om att jag inte hade något barn i vagnen som behövde sova :wink:
:rofl:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#284053
Tyras å Knuts mamma skrev:Idag gick vi med ett gående barn, ett barn i sele och dragandes på en vagn med en annan vagn i, det ser nog bra fåningt ut :lol: :lol: (det var meningen att de skulle sova i varsin vagn :? :roll: )
Röstar på ditt alternativ! :lol:
Användarens profilbild
Av Veronikak
#284211
Jag röstade på tom bärsjal, barnet i vagn, för då tänker jag mig att alla som ser mig som tycker bärsjal är konstigt går och tänker "där ser du, hon vill ju inte ens bli buren, hon vill bara åka vagn som alla andra barn".

Fast mest irriterande är det förstås med en bökig tom vagn att släpa på, särskilt när barnet vill gå och helst inte åt samma håll som man själv, då är vagnen verkligen ivägen.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?