Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Svans eller inte?

Nej, usch för svansar
27
27%
Ja, självklart vill jag ha fina svansar! Ju mer sjal desto bättre
43
43%
Spelar ingen roll
29
29%
Av ansve9
#283681
Det där funderar jag oxo på ibland! Tycker själv att det beror på vad jag har på mig för kläder och hur väl det matchar med sjalen och liksom hur stilen då blir med svansar eller utan.
Så hur rösta??? Tar nog utan, trots allt, det blir oftare att jag knyter så.
Användarens profilbild
Av sarahlc
#283691
Nä, kortast möjliga sjal vill jag ha.
Inga svansar önskas här... :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
#283703
JAg tycker det kan vara fint med lite svans, men inte för mycket. Och hellre ingen svans än för lång. Så jag svarade "spelar ingen roll"...
Användarens profilbild
Av Linnea
#283731
helst har jag nog liiiite svans, i spetsarna blir det så ful knyt och för lång svans ser fånigt ut :roll:
Av dora
#283735
snyggt med svans, och speciellt om svansen hamnar fram! ser mer estetiskt ut tycker jag 8)
Av Petra
#283738
Jag gillar svans. Tycker det är lättare att dra åt knytningen då.
Av randig
#283747
Det är snyggt med lite svans men jag vill ändå inte ha någon för jag tycker att det är bekvämare med så kort sjal som möjligt.
Användarens profilbild
Av Monia
#283751
Jag tycker att det är fint med lite svans, spec om man har fransar :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
#283758
jag gillar svansen, av estetiska skäl, men också som nån sa, det är lättare att dra åt ordentligt tycker jag, men santidigt så blir det mer tyg å jobbigare att knyta, så det kan ofta vara mer praktiskt utan, sen, får jag lov att tillstå att det finns saker som är mer praktiskt än att knyta basryggsäck men en 6 m lång hoppis......så, svanen e fin i lagom längd då den inte hindrar de praktiska göromålen, men, INTE 1.5 m i var sida.......!
Användarens profilbild
Av annalys
#283787
Jag tog spelar ingen roll, fast lutar nog egentligen lite mer åt med svansar. Tycker inte om att knyta längst ut i spetsarna om det är sneda ändar, tycker inte jag kan dra åt så bra då. Men framför allt hamnar min sjal alltid lite snett (fast jag har mittmarkering), och då blir det ju svans. Skulle hellre ha två lika långa svansar, men knyta om finns inte på kartan när jag väl fått upp min spratteljocke i sjalen :wink:
Användarens profilbild
Av Greta Garn
#283803
Lagomlånga svansar tycker jag om. :lol:
Av SnutteNuttan
#283806
Gärna svans för min del! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
#283852
Mer svansar åt folket! :D Fast lagom gillar jag nog bäst på långsjalar, på ringisar ska de vara långa och vackra!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?