Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Svans eller inte?

Nej, usch för svansar
27
27%
Ja, självklart vill jag ha fina svansar! Ju mer sjal desto bättre
43
43%
Spelar ingen roll
29
29%
Användarens profilbild
Av boosten
#283858
Jag tog "spelar ingen roll", men jag har bara precis lagomlånga sjalar (alltså ingen svans alls), så jag är inte en svanspraktiserare. :wink: Men om jag hade chansen tror jag att jag skulle kunna vara en svansperson! :D
Användarens profilbild
Av mian
#283885
Jag tycker inte om svansar, men jag är ingen tyg-människa heller :wink: Tror det hänger ihop lite kanske?
Användarens profilbild
Av aneeha
#283893
Jag vill ha svans om sjalen e tunn, tex easy, men som kort som möjligt om sjalen e kraftigare, som min Hoppis London men jag vill ändå ha hela sjalen genom knuten för att kunna spänna bra.
Användarens profilbild
Av Kristina
#283895
Lagomlång svans gillar jag. Typ nånstans på halva låret ungefär. Fast inte med trikåsjalar, då får det gärna vara utan svans, deras svansar är rätt fula.
Av BumbiBarn
#284002
Jag stoppar gärna undan svansen när jag knyter Mei Tai eller långsjal. Ibland kan det kanske vara snyggt med lite svans

På en ringsjal får min svans gärna vara lång och fin :)

Såå... spelar ingen roll blir väl mitt svar då...

/Jenny
Användarens profilbild
Av Ezereht
#284289
Skrev ingen svans. Men om den är ca. 2-3dm och sitter framåt på sidan av höften kan det vara fint. Men hur ofta är det så? *s*. Lite svans fanns ju inte som alternativ.
Användarens profilbild
Av Lycke
#284462
Absolut ingen svans, och allergisk mot svans med frans! :oops:
Användarens profilbild
Av jag71
#284595
aneeha skrev:Jag vill ha svans om sjalen e tunn, tex easy, men som kort som möjligt om sjalen e kraftigare, som min Hoppis London men jag vill ändå ha hela sjalen genom knuten för att kunna spänna bra.
Jag som älskar min hoppis London och en av anledningarna är att det blir så lååång och mysig svans på den! :lol: Easyn däremot stör det mig inte så mycket att svansen blir kort! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
#284596
Kristina skrev:Lagomlång svans gillar jag. Typ nånstans på halva låret ungefär. Fast inte med trikåsjalar, då får det gärna vara utan svans, deras svansar är rätt fula.
Håller med om trikåsjalar! men på nåt sätt så räknar jag inte dem :oops: :oops: :oops:
Av anna m
#284941
Jag virar svansen runt midjan och petar in den så att den inte syns om jag ska gå ut. Förutom i gauzen för den är ju så snygg hur man än gör.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#284945
Beror lite på typen av sjal. En tunnar sjal, typ Gåsen vill jag gärna ha lite svans på. Men på tjockare sjalar vill jag nog helst få knuten så liten som möjligt, dvs ingen svans.....
Användarens profilbild
Av Imse
#285084
Ja, en liten svans ska det var. Tycker inte om att knyta helt ytterst på änden..
Användarens profilbild
Av Puma
#286224
På snedskurna ändar vill jag gärna ha liten svans, men på raka ändar typ Easy vill jag inte ha svans. Den blir så "stubbig".

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?