Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bär du på ryggen i elastisk sjal?

Ja, regelbundet
1
2%
Ja, ibland
4
8%
Har provat, men nej, vill inte mer
18
35%
Har inte provat och vill inte heller
24
46%
Har inte provat men tänker/vill prova i alla fall
5
10%
Användarens profilbild
Av Alven
#280150
Jag provade för längesedan, innan jag köpte min första vävda. Inte så jättestadigt, så när storken kom skippade jag mobyn nästan helt, iaf på ryggen... :) David var nog ca 7 månader när jag provade.
Av Marika
#280163
JAg skulle ALDRIG rekomendera någon att bära med trikåsjal på ryggen.

Men jag har testat ett par dagar nu med min Sino, mest för att jag trodde att det INTE gick.
Men i två dagar har jag fått till perfekta "ryggsäckar -tibetan" ???!!!( eftersom det är min favorit knytning just nu med min "Gås".)
Skall testa omslutet någon dag.

Nu är ju Astrid bara 7 månader och inte så lång. Tror inte det funkar på ett större barn som har lång rygg.

Men inget går upp mot en vävd på ryggen tycker jag.
Användarens profilbild
Av Mia
#280176
Knyttet & K- Ja det tycker jag.

Det är mycket bättre med vävda sjalar!
Användarens profilbild
Av Matildamamma
#280501
Ja, innan sonen föddes köpte jag en Baby Bundler och då var jag ju tvungen att testa med dottern i den. Faktum är att det gick riktigt bra, vi var ute flera gånger på skogspromenad med omslutet på ryggen. Nu är sjalen såld och jag har bara vävda kvar, så jag använder den inte till ryggknyt längre 8)
Av Alina75
#280553
NEJ, jag har inte testat. Kom inte ens på tanken då jag använde elastisk sjal faktiskt... visste inte att det gick.

Nu övar jag och övar för att få till ryggknyt med Didyn. Skam den som ger sig! :?
Användarens profilbild
Av jag71
#281373
nu har vi provat och jag tyckte det var sk*t svårt att få det någorlunda ok. Skrutt tyckte dock att det var jätteroligt! Lutade sig bakåt och skrattade som en galning. Just nu lutar det åt att jag aldrig gör om det! :lol: :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?