Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur många andra sjalbärare har du sett *live* i din stad? (Bärsjalsträffar ej medräknat, det blir fusk!)

Inte en enda!
32
24%
1-3
52
40%
4-6
19
15%
7-10
9
7%
fler än 10
19
15%
Användarens profilbild
Av Imse
#289875
Inte en ända en. Vi hadde et minisjalträff i Trysil, jeg och en annan tjej som var på semester. Tror inte Trysil har sett någon annan sjal än våra..
Användarens profilbild
Av annalys
#290016
Jag tror jag kommer upp i 7-10, fast då räknar jag Tiz och Sara som jag sett när vi inte varit på sjalträff också.
Användarens profilbild
Av Crappy
#290044
Har inte sätt en någton sjal i Kalix. Men mammor stannar mig hela tiden och frågar och frågar.....riktigt kul ;-)
Av anna m
#293125
Nu har jag äntligen träffat en till i Kristinehamn :-D :-D :-D Visserligen har jag inte sett henne bära men när jag stod och pratade med henne på stan pch Sonja började pipa och jag halar fram hoppizen så sa hon att hon bär i ringsjal. JA! Vi är två stycken!!!!!!!!!!!!! Och jag som röstat på att jag är ensam...
Av SnutteNuttan
#293213
Jag är den enda i min kommun, mig veterligen.

Jag är "hon med sjalen" med allihopa här. :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#293731
MrsR skrev:Jag är helt säker på att jag sett tio eller fler!
Uppsala verkar vara en av sjalmetropolerna iallafall, för jag ser och "upptäcker" fler och fler med sjal. :D
Tom en av mina bästa vänner ska skaffa en sjal till sin tvåa som kommer i januari (och det är inte jag som utövat nån påtryckning där, jag lovar :wink: )
:iagree:

Är också helt säker på att jag sett fler än tio :D
Användarens profilbild
Av Freyja
#293799
2 har jag sett! :D
Suskiv här på sjalbarn som även demonstrerade knytning för mig! :lol: Samt att jag såg en idag som jag tror var en moby! Å så jag då! *ler*
Av lovisa
#297177
Endast en! Bara Panakeia som introducerade mig hit. Men annars har jag inte sett någon här i lilla Alingsås.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
#297203
Jag räknar nog till 2 som jag sett här i Huddinge.
AnKa mötte jag i centrum en dag o Astia träffade jag på på Valborg. Fast vi var båda utan sjal då och jag 'tog henne' först på ett ullunderställ från Minimundus på sonen hennes :) (Innan jag 'anföll' hade jag dock även hunnit se att hon hade bärponcho på.)

Räknar jag Stockholm med omnejd får jag lägga till......1 okänd på Åhlens, Miriel som jag sprungit på inne i Skärholmens centrum, Nennie81 som jag sett på apoteket i Skärholmen (ja, det var troligen hon iaf), och så nån i Skärholmens centrum som jag inte minns vad hon hade för nick här.....kan vara Pheepheegirl eller nåt liknande..., en bärabarn på Ikea KK...

Nu är jag uppe i 4-6 va'?

Fast jag röstade bara på de jag sett i Huddinge.

Eller förresten.....det är ju en på Öppnis som hade ringsjal också. Då blir det 3 i Huddinge.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?