[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 23361
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Hur mycket bär era män? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur ofta bär männen i familjen med sjal/sele?

Användarens profilbild
Av Ester
#23363
ja inte är det ofta...nångång i månaden är det väl...men han börjar vilja testa ERGOn själv nu...fast jag få sätta på den för att han tycker att det är så krångligt!? :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
#23364
Mattias bär aldrig i sjal och numera nästan aldrig i sele. Däremot bär han varje dag med bara armarna så han är nog super stark vid det här laget :shock:
Användarens profilbild
Av Bina
#23365
Svarar: Nästan aldrig... Inte än iallafall :lol: jagar juh efter en ERGO... det är nära, bara några klick *håller mig i skinnet*

Pappa i denna familjen har burit lite med BabyBjörn, en gång med Mobyn och en gång med Ringo. Men jag tror säkert han skulle trivas med en Ergo och jag som är av arten nyfiken måste ju testa en sån. :roll:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#23370
Mikael bär Alexander i Ergon några gånger i veckan. :D
Mest blir det på helgen då vi är långa stunder i skogen o spårar med hunden osv.
Av Celerona
#23371
han bär nästan aldrig, ibland tar han agnes i patapumen när det är nattningsdags, annars bär han inte...
Inget jag kan säg så mycket om eftersom jag själv inte bär så mycket heller, är ju en fusk sjalare, började nog försent så har vant mig, agnes och sambo vid vagn... :oops:
men jag skulle gärna ha en massa sjalar och bara njuta av och titta och känna på, kan man hänga de på väggen tro...?
Användarens profilbild
Av Pyron
#23376
Här bärs det aldrig i sjal eller i bärsele. Han bär hellre utan nåt. Men det är ju bara hemma. Han är ju bara hemma på helgerna så då brukar vi bara vara hemma. Om vi ska någonstans så får jag bära.

Men jag får väl då rösta på nästan aldrig.
Användarens profilbild
Av Anna
#23385
Valde en gång i veckan, mest för att Hugo är s stor nu. Räknar dock de gånger han bär en lite längre stund utan hjälpmedel också. Tidigare bar han nog ett par tre gånger i veckan i ergon. Under skidesesången hade han Hugo på ryggen och åkte skidor många timmar vid flera tillfällen då jag jobbade helg.
Användarens profilbild
Av Tabby
#23389
Min man bär 1-2ggr i v. Det blir mest ERGO eller ringsjal.
Användarens profilbild
Av miriel
#23395
Vad jag har hört så använder han de bärmojänger som finns att tillgå när de behövs, vilket ju är nästan alltid :-) när man vill ha händerna fria...

Han har nu varit pappaledig i snart tre veckor och jag är på jobbet...så helt 100% kan jag ju inte vara ;-)

Han får nog svara för sig själv....

Fimblo, hur mycket bär du?

:-)
Av LL
#23398
har ju varit föräldraledig länge - sju månader hittills - och har burit en hel del. Mest i början. Då vet jag att det sjalades nästan varje dag. Nu har jag förstått att det lika ofta blir vagn. Bär med hjälpmedel gör han kanske varannan dag. Det är i alla fall vad jag lade min röst på.
Användarens profilbild
Av sillen
#23399
Maken diggar ju hippitrasan (=MayaWrapen) skarpt! Nu har vi ju ytterligare en MayaWrap med mer sobert utseende men han har tagit "trasan" till sitt hjärta! Han mysbär gärna i trasan!

Om trasan är i tvätten eller han inte hittar den kränger han motvilligt på sig Ergon på magen, men det är som sagt motvilligt och bara när Pytte KRÄVER :evil: att bli kånkad!
Av Koala
#23405
Känner mig lyckligt lottad med sambo som gillar att bära i sjal.
Han bar varje dag i BaBun, nu är den urvuxen och ringsjalen är han inte riktigt kompis med än - så varannan dag just nu.
Förhoppningsvis blir det oftare när de nya sjalarna kommit och vi fått snits på ryggknytningarna!
Men trots att han ratat BB-selen och fått välja färg på "sin" nya långsjal så suktar han nog i hemlighet efter en Ergo... :wink:
Användarens profilbild
Av Helene
#23415
Martin bär oftast med ringsjalen eller ERGO:n
Nån gång har jag virat in honom i storkisen men han skulle nog aldrig göra det själv!
Användarens profilbild
Av Kristina
#23417
Miika bär flera gånger i veckan, men oftast i bara armarna.
Användarens profilbild
Av mia75
#23422
Jag valde nästan aldrig, då altervativet aldrig inte fanns... :(
Jag har hittills inte fått på honom någon sjal och tvivlar på att jag någonsin får på honom en.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?