Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I vilken storstad/landskap bor du?

Stockholm
52
22%
Göteborg
22
9%
Malmö
4
2%
Skåne
24
10%
Blekinge
2
1%
Halland
1
0%
Västergötland
21
9%
Småland
9
4%
Öland
Inga röster
0%
Gotland
Inga röster
0%
Östergötland
9
4%
Bohuslän
2
1%
Dalsland
Inga röster
0%
Värmland
9
4%
Närke
4
2%
Västmanland
7
3%
Sörmland
5
2%
Uppland
26
11%
Dalarna
4
2%
Gästrikland
2
1%
Hälsingland
Inga röster
0%
Medelpad
3
1%
Ångermanland
6
3%
Härjedalen
Inga röster
0%
Jämtland
3
1%
Västerbotten
12
5%
Norrbotten
9
4%
Lappland
1
0%
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#260792
Lindan skrev:Jag bor i Gropen som ligger utanför Fjugesta som ligger utanför Örebro som ligger i Närke!

Och, Ja, det heter Gropen :wink:

Men ska snart flytta till andra sidan vägen och upp på en kulle! :D
Du glömde ju den mest intressanta informationen: Kommer ni fortfarande bo i Gropen när ni bor på kullen? :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
#260806
Estocolmo :D
Användarens profilbild
Av April
#260807
Skåne :-D :tumup:

Kram
Av anna m
#260817
Jag är ensam sjalare i Kristinehamn Värmland. Skulle bli sååå glad om det fanns fler!!! :lol:
Användarens profilbild
Av Lindan
#260836
Kaffemoster skrev:
Lindan skrev:Jag bor i Gropen som ligger utanför Fjugesta som ligger utanför Örebro som ligger i Närke!

Och, Ja, det heter Gropen :wink:

Men ska snart flytta till andra sidan vägen och upp på en kulle! :D
Du glömde ju den mest intressanta informationen: Kommer ni fortfarande bo i Gropen när ni bor på kullen? :D

Ja, visste väl att jag hade glömt något :wink: det kommer fortfarande att vara Gropen! :D
Användarens profilbild
Av amöba
#260837
Oj, jag prickade för Göteborg, men insåg just att jag ju bor i Bohuslän... Och snart bor jag ännu längre in i Bohuslän :shock: Hur gick dethär till? Jag är väl ostkustbo?! Och 30 år.... *dement*
Användarens profilbild
Av Key
#260842
Skånes sjalmetropol: Lund :)

Fast det är inte långt till Kävlinges kommungräns här bland vindkraftverken o tågen ;)
Användarens profilbild
Av Eke
#260887
Jag bor i sollentuna 1,5 mil norr om stockholm.
Användarens profilbild
Av Madde
#261031
Åh, det börjar ju bli några smålänningar nu... Synd bara att alla bor någon annan stans än mej... Jag bor i Vetlanda - Jönköpings län - Småland!

Och tro det eller ej, folket här börjar faktiskt känna igen en bärsjal nu! :shock:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#261032
anna m skrev:Jag är ensam sjalare i Kristinehamn Värmland. Skulle bli sååå glad om det fanns fler!!! :lol:
jag var på en mini semester i Värmland över midsommar och med mig hade jag Elden och Gåsen. Men jag antar att det inte räknas :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
#261034
deleine skrev:Norbotten-Luleå-Porsön
Tror att bärsjalarna i Luleå mestadels sprids från Porsön *ler* Vist då Anna vist är det så....
Nu är det ju rätt mycket på porsön, men från början var det ganska jämn spridning tror jag men då var det ju inte så mycket sjalar som nu :lol:
Användarens profilbild
Av Clarissa
#261293
Vi bor på Tjörn så bohuslän kryssade jag :D
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#261315
Västerås Här !
Av Nica74
#261347
född och uppvuxen i en liten by i Strömsunds kommun vid namn Hillsand men numera boende i Pilgrimstad 3,5 mil utanför Östersund.
Är lite nyfiken på vilka de andra två jämtlänningarna är.
Användarens profilbild
Av Scharlott
#261369
Jag bor i Ingared som ligger bara ca 30 min från centrala Göteborg mittemellan Lerum och Alingsås så Västergötland blev mitt val 8), fastän Göteborg ligger himla nära :wink:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?