Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var åker ditt sjalbarn oftast?

Magen
72
55%
Ryggen
56
42%
Höften
4
3%
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#240659
Nu är jag nyfiken på att veta hur ni bär mest? :D

Jag bär mest på ryggen, är vi på stan blir det dock magen för då vill jag ha full uppsyn över Albert.
Användarens profilbild
Av Pyron
#240662
Jag svara ryggen. Och då i vår ergo.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#240663
Alltid på ryggen, annars ser jag inget och det blir så tungt.
Användarens profilbild
Av Lindan
#240667
Jag bär bara på magen men jag har tänkt att börja lite smått med att bära på ryggen men det kommer alltid något emellan när jag har tänkt att testa. (kan ju vara det att jag är bekväm och kör det jag kan samt att det känns lite läskigt...)
Användarens profilbild
Av Isanna
#240674
Jag bär mest på magen än så länge men över friskt på ryggknyt. Isa är snart fem månader. Skulle vara behändigt att bli lika bra att knyta på ryggen som man är på att knyta på magen.
Användarens profilbild
Av diddeldi
#240699
oj vad svårt, jag bär på alla tre sätten. magen hemma när jag ammar och han ska somna, eller ute om han inte har lust att sitta på ryggen. ryggen oftast när vi är ute på promenad och höften när han ska upp och ner hela tiden och springa runt på egen hand :wink: . då är det väldigt smidigt med höftkryss. jag röstade på ryggen för det är nog mest total bärtid på ryggen nu.
Användarens profilbild
Av Kristina
#240707
Mestadels på ryggen faktiskt, även på stan, hon kränger omkring så mycket oftast när hon sitter på magen och har jag dessutom Alma att hålla reda på så är det extra jobbigt att bära på magen.
Användarens profilbild
Av boosten
#240722
Mest mage. För vi bär inte så mycket hemma, men nån stund varje dag åker hon på ryggen, men för all transport och insomningssvårigheter (nattetid :roll: ) är det mage som gäller!
Användarens profilbild
Av Jennelii
#240729
Hmm...vad svårt, jag gillar bäst att bära på mage men om jag är på stan vill jag ha honom på ryggen annars är han ivägen så jag inte ser något =) Kanske måste säga ryggen ändå, i ergon...fast helst i sjalen på magen..det är bekvämast :hmm:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
#240760
Ryggsäck!
Användarens profilbild
Av mammahappy
#240768
Jag röstade på ryggen. Är rätt sällan jag bär på magen numera...
Användarens profilbild
Av Greta Garn
#240774
Det blir väl mestadels på ryggen numera.
Användarens profilbild
Av Helena
#240777
Alltid på ryggen, ifall jag bär, men jag bär ju så sällan.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#240780
Nästan enbart magen. Ryggen blir det bara numera när vi övar på omslut-rygg hemma (vilken bara hänt 2 ggr :oops: ).

Så mysigt att bära på magen, så att man kan kramas.....

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?