Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Var åker ditt sjalbarn oftast?

Magen
72
55%
Ryggen
56
42%
Höften
4
3%
Användarens profilbild
Av annalys
#241502
Hemskt svårt att säga, men jag tog höften, för det blir en hel del ringsjal nu (fast egentligen vill jag bära så lite som möjligt på höften, jag är rädd för snedbelastningen).

Ryggen för transport om Simon behöver åka vagn (eller David vägrar vagn), magen för sov-mys men det vill han inte så ofta. Ringsjalen på höften som sagt för vanlig hemmamysbärning när jag ska pyssla med något.
Användarens profilbild
Av Elin G
#241568
Mest på magen, i alla fall uta. Hemma blir det mest på höften. Ibland på ryggen också. Men jag röstade på magen i alla fall.
Användarens profilbild
Av Kusmi
#241581
Vi bär både på mage och rygg, men oftast så bär vi på magen för att det är där han trivs bäst och jag trivs bäst med att ha honom där också.
Användarens profilbild
Av Buscilla
#241870
Jag svarade på magen, för det är där han oftast sitter, eller lite på höften. Ryggknytningarna har vi ännu inte lyckats bemästra. Men skam den som ger sig ;-)

Kram Cecilia
Av nanook
#242099
Lika mycket på ryggen och på magen. Men röstade på magen.
Användarens profilbild
Av socker
#242221
Mest på magen, för Isak luggas så himla mycket när han sitter på ryggen. Har inte fått till omslutet ännu, kör bara ryggsäck, och då sliter han sig :roll:
Användarens profilbild
Av zandrama
#242264
Mest på ryggen. Då kan man göra så mycket mer, och ser mycket mer (jag veeeet, Vidar är bara sex månader och normallång, men jag har så kort överkropp :oops: ). Men jag bär inte mycket mindre på magen, där är det så mycket gosigare och så har man bättre koll på honom. Till och från bär jag på höften, mest upp och ner till vagnen och bilen, övar frenetiskt på höftkryss, sh*t vad svårt det är! :shock:
Användarens profilbild
Av miapia
#242544
Jag har prövat att ha Isabelle på ryggen någon gång, men känner mig inte helt bekväm med det då jag inte ser henne eller kan kommunicera med henne, så det blir bara när jag har vuxensälllskap,tex pappa med. August åker på ryggen de få gånger han åker. Isabelle åker på magen, ibland på höften.
Användarens profilbild
Av Key
#243240
I antal gånger kanske det blir höft eller mage (dvs när han ska upp o ner korta stunder), men på ryggen sitter han längsta tiden!
Användarens profilbild
Av Suskiv
#243243
Mest ryggen, men även mycket på magen.
Användarens profilbild
Av Puma
#243358
Mest på magen för tillfället., med Elias 7 mån.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?