Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Teusa
#9504800
Jag vill jättegärna ha en bärsjal i ull. Har googlat lite men inte hittat så mycket. Vilka finns? Vilka är bra?
Användarens profilbild
Av Deviant
#9504811
Inte provat någon av dem men vet att tex lenny lamb har och lite mer budget, little frog. :)

Edit: Little frog verkar inte ha någon just nu.
#9504830
Jag har haft två olika i ull från Didymos, en waves samt deras Winters star. ( Den senare har jag även som sjal till mig själv. Den har blivit väldigt flossig på ytan med tiden. Vill minas att den andra sjalen också var lite så, dvs att ullinslagen blev lite flossiga med tiden. Ska du köpa begagnat, kolla när bilder på väven tänker jag spontant.)

Kolla på utländska sajter för sjalar, så ser du fler märken och ibland går det också söka på material. Ellevill har haft flera tidigare, nu hade hemsidan inte så mycket däremot :hmm:

Men, mycket har hänt i sjalvärlden sedan min lilla var liten. Så många nya märken som finns, så lycka till!
Användarens profilbild
Av Andelle
#9504831
Kanske ska tillägga att jag har en ullsjal (eller två, har den både som ringsjal och som 4a) från Oscha och jag har svårt att tro att den skulle kunna bli flossig som kronärtskocka beskriver, kanske om en fastnar mycket i kardborre men det gillar nog inga sjalar. Väven är väldigt tät och mönstret gör så den avlastar jättebra. Det är en Andaluz Anise :heart:

Bild
#9562131
Hej! Hittade denna äldre tråden om vill passa på att oblygt tipsa om ett nystartat svenskt ull bärsjalsmärke jag själv är involverad i:) Pure peas gör organic 100% merinoull trikå bärsjalar, helt tillverkade i Ljungskile på västkusten. Växtfärgade och väldigt fina:) Öppnar till försäljning på vår Instagram inom kort (dec 2020). :heart:
https://instagram.com/purepeas?igshid=1ttu7pkx7j1d2
Användarens profilbild
Av zink
#9562155
:tumup:
Annicasigne skrev:Hej! Hittade denna äldre tråden om vill passa på att oblygt tipsa om ett nystartat svenskt ull bärsjalsmärke jag själv är involverad i:) Pure peas gör organic 100% merinoull trikå bärsjalar, helt tillverkade i Ljungskile på västkusten. Växtfärgade och väldigt fina:) Öppnar till försäljning på vår Instagram inom kort (dec 2020). :heart:
https://instagram.com/purepeas?igshid=1ttu7pkx7j1d2
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?