Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zilver
#9514675
Idag försökte hon leka "har vi redan kommit såhär långt"-leken, men hon hann bara säga det två gånger, sen somnade hon :loving: Det var längesen jag hade ett sovande barn i sjalen.
Av Nikaj
#9514677
Två gånger den här veckan har det varit så fint väder att jag kunnat dra på mig en ylletröja och slängt upp ungen på ryggen (istället för på magen under bärjackan). En helt annan rörelsefrihet :vågen:
Användarens profilbild
Av Teusa
#9514680
Igår somnade Lilla M på min rygg i ett dåligt knyt. Lyckades få ner henne mha soffan och hon fortsatte sova! På kvällen var hon kinkig så fram med sjalen. Och återigen lyckades jag få ner henne utan att hon vaknade. Fast då från ett FWCC. :vågen:
Användarens profilbild
Av Teusa
#9518196
För ett par veckor sedan lyckades jag få upp Lilla M på ryggen utan att någon av oss vare sig skrek eller grät! Det gick lixom bara lätt. Men vi måste öva mer. Hon måste högre upp och bättre säte.
Av Mery
#9518203
Härligt! Bra jobbat, och kul att det var värt besväret! :vågen:
Intressant det där med värme, det har jag inte hört förut.
Användarens profilbild
Av Teusa
#9518253
zink skrev:Björnbär och hallonkesella :tumup:

;-)
:hellu: :Hahaa:
#9518268
Bär ju typ nästan aldrig numera. Även om yngsta ibland vill sjalas vid läggning emellanåt.

Men gladdes förra veckan åt en bekant med familj på besök. Vars man och barn gillade sjalen de lånat, och som kom för att prova selar jag hade till salu. De åkte nöjda hem med en boba och ett barn som sov i selen :app:
#9518327
5,5åringen somnade i sjalen ikväll. Halvkass knytning och jag är inte van tyngden längre. Men vem kan stå emot en sån bedjan om att åka sjal. Hon somnade på sju minuter tror jag. Hon drog själv i sjaltyget så att hon kunde ta in huvudet under sjalen för att få stöd :loving:
#9519740
Burit runt på 9-veckors lilleman hela dagen. I älskade regnbågen. När skrutt fått komma ut för en amningspaus kröp storasyster upp i mitt knä och pillade lite på sjalen. Viskade med sin allra pipigaste röst: "Bära Fjeja... ". Pappa fick ta lillebror och storasyster kröp ner i sjalen. Kramade mig. Somnade efter bara några steg. Som jag älskar att få sjala min lilla stora unge! ❤️
Användarens profilbild
Av Zilver
#9521800
Febrig och trött 3,5-åring ville gärna sitta i sjal på ryggen när jag skulle laga lägermat. :heart: Satt gärna i sjalen på hemresan också, när hon var sömnig och vi skulle gå av tåget. Bara korta stunder, men så mysiga :loving:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?