Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Solero
#9497009
Min bebis är nu 4 veckor och vi har burit honom i trikåsjal sedan födelsen (främst jag då den tyvärr är lite för kort för maken). Vi har en vävd sjal och jag börjar bli lite sugen på att börja använda den, är 4 veckor tillräckligt eller borde han bli lite större först? Den är dessutom längre så att maken också skulle kunna använda den.

Sedan undrar jag lite över en annan sak, han gillar att vara i sjalen när vi är ute och kan även sövas i den inomhus så länge jag går omkring, men försöker jag ha honom i den när han är vaken eller stå still/sitta ner när han somnat så blir han bara jättearg. Jag tycker det är både lite tråkigt då jag gillar att sjala men också att det hade varit mycket mer praktiskt om jag kunde få fixa med lite annat samtidigt som jag bar på honom. För även utan sjalen vill han ändå vara i famnen men då kan man ju inte göra så mycket annat :P Går det att göra något åt det tro? Kan det bli bättre med den vävda sjalen som man kan knyta lite annorlunda?
Användarens profilbild
Av Zilver
#9497031
Jag lyckades göra tvärtom med min bebis - hon blev jättearg om jag satte henne sömnig i sjalen :lol: Men jag tror det beror på att jag fick in en vana att gå ut på promenad när hon var utvilad, så hon tänkte väl att det händer spännande saker när hon sitter i sjalen. Prova att göra roliga saker innan du försöker diska. :lol:
#9497085
Om du tycker att det är mycket tyg så kolla lite på bilder hur andra har knutit sjalarna med spädbarn och stå gärna framför en spegel och prova olika knyt. Och prova dig fram, det finns inte bara ett sätt som är rätt.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?