Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9488032
Labyrint skrev:
Smultronbarn skrev:Hur är Patapum Toddler, nån som testat? Tänker bara att den är rätt överkomlig i pris oftast, men har aldrig testat en Patapum.

Den har inte alls lika bred panel som nyare toddlerselar, tror knappt den är bredare än ergon, bara något högre. Och ett större barn behöver en bredare sits för att sitta bra en längre stund.
Tack för jämförelsen!
#9488033
moggleif skrev:Sele?
Nä, en MT. tex en Wompat! Givetvis en toddler storlek eller möjligen pre-school, beroende på barnets storlek men vi har ingen toddler. Funkar ok att hoppa över faktiskt. Snurra ryggdelen runt midjan lite bara. Knävecken når precis utanför.
Är det stor skillnad på olika MT:s och märken? Jag hade en hemsydd (inte av mig) till sonen men fick ingen riktig avlastning i den, eller så var han för stor för den kanske. Men visst finns det MT:s med vadderade axelband mm eller sk hybrider?
#9488065
Smultronbarn skrev:
moggleif skrev:Sele?
Nä, en MT. tex en Wompat! Givetvis en toddler storlek eller möjligen pre-school, beroende på barnets storlek men vi har ingen toddler. Funkar ok att hoppa över faktiskt. Snurra ryggdelen runt midjan lite bara. Knävecken når precis utanför.
Är det stor skillnad på olika MT:s och märken? Jag hade en hemsydd (inte av mig) till sonen men fick ingen riktig avlastning i den, eller så var han för stor för den kanske. Men visst finns det MT:s med vadderade axelband mm eller sk hybrider?
Det är grymt stor skillnad på olika mt. En bra mt är bekvämare än en bra sele.
#9488161
Tassar. Vi har också börjat fundera på något nytt. För sambon funkar Ergon fortfarande bra, men Boba är lite liten upplever jag ibland.
#9488451
Vi fick testa en Tula toddler som kronärtskocka har - tackar! :D Både jag och maken (och Lillan) tycket den funkade bra och var bekväm. :tumup: Vi är ju rätt olika stora maken och jag, men gick bra ändå. Så den är helt klart med på listan!

Ska också testa en väldigt enkel MT så få se hur jag trivs med konceptet. Moggleif: vilka MT:s tycker du är bra?
#9488569
Melkaj och Wompat.
Vadderat midjebälte och vadderade axelband.
Utbredbara axelband funkar också men tenderar att bli mycket tyg.
#9488635
moggleif skrev:Melkaj och Wompat.
Vadderat midjebälte och vadderade axelband.
Utbredbara axelband funkar också men tenderar att bli mycket tyg.
Tackar! :notes:

Kollade lite på Wompat igår, och jäsikens vad dyra de var... :hide: Melkaj hittade jag ingen bra sida för, men ska absolut hålla utkik begagnat. Just nu lutar det ändå åt en Tula tror vi... :tumup:
#9488667
Finns en fb sida också för bärdon. Där säljs en del. Om inte annat så kan man högst troligen få väldigt bra betalt för sin wompat där efteråt.
#9488713
moggleif skrev:Finns en fb sida också för bärdon. Där säljs en del. Om inte annat så kan man högst troligen få väldigt bra betalt för sin wompat där efteråt.
Ja iofs är andrahandsvärdet högt, men kan inte punga ut ca 2000 på ett bräde i dagsläget, :oops: men om jag säljer av grejer efterhand de inte används längre så. :wink:

Använder inte FB själv, men kan be maken kika in där och kolla åt mig - tack för idén! :tumup: Vad heter gruppen man ska söka efter?
#9490346
kronärtskocka skrev:Kom på: Beco har också en toddlermodell som kom häromåret. Har aldrig provat den men den ser vettig ut också.
Ja, den har jag. Älskar den!
Användarens profilbild
Av CAKirre
#9490347
Önskar det fanns möjlighet att prova olika selar här i stan... Det enda som säljs i selväg är Ergo och en massa Babybjörn... och trikåsjalar förstås.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?