Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9481486
Jag ska göra ett arbete på min yrkeshögskoleutbildning till barnundersköterska. Jag vill rikta in mig på att bärande i sjal stärker anknytningen mellan förälder och barn. För att jag ska kunna göra mitt arbete måste jag kunna visa på någon forskarrapporter eller en avhandlingar där det framkommer att just bärande i sjal är positivt för anknytningen. Någon som känner till vart man kan hitta något sådant? Jag tycker att det är väldigt svårt att hitta något "tyngre" dokument om detta.
Tusen tack på förhand.
#9490844
Saris1978 skrev:Jag ska göra ett arbete på min yrkeshögskoleutbildning till barnundersköterska. Jag vill rikta in mig på att bärande i sjal stärker anknytningen mellan http://marknadsforingsocialamedier.se/förälder och barn. För att jag ska kunna göra mitt arbete måste jag kunna visa på någon forskarrapporter eller en avhandlingar där det framkommer att just bärande i sjal är positivt för anknytningen. Någon som känner till vart man kan hitta något sådant? Jag tycker att det är väldigt svårt att hitta något "tyngre" dokument om detta.
Tusen tack på förhand.

Hur har det gått i jakten på mer information?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?