Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9466245
:loving: :loving: :loving:

Bild

https://www.facebook.com/UNICEF-Sverige ... =3&theater

UNICEF Sverige

God fortsättning på det nya året!

På bilden syns Phillip och Gloria och deras nyfödde son i Ghana. Phillip håller sonen som föddes för tidigt tätt intill kroppen, med så kallad kängurumetod. Metoden utvecklades i Colombia för att skydda och hjälpa för tidigt födda barn när det saknas tillgång till kuvöser. Den enkla tekniken har kraftigt förbättrat chansen till överlevnad för barn med låg födelsevikt. Bland annat stabiliseras barnets kroppstemperatur liksom puls och andning, barnen växer snabbare och får tidigare lämna sjukhuset. Goda nyheter för familjen Baawuo! Trevlig helg önskar vi på UNICEF!
#godanyheter
#9466295
Jo, när jag ser dem, deras ansiktens och ögons uttryck så är det som att speglas i den där känslan för snart 9 år sedan... Det är mäktigt! :heart:
#9466506
Jag hörde om kängurumetoden på radion häromdagen, de pratade om svårigheten att få personal och föräldrar att ta till sig denna metod som visat sig vara överlägsen kuvöserna. :-)
#9468527
Välkommen hit, grurra :hello:

Väntar du barn själv eller ska du åka till Ghana? :lol:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?