Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SandvikenPop
#9443330
Hejsan!

Detta är mitt allra första inlägg här, trots att jag kollat runt i ungefär ett år. Hursomhelst, min dotter är nu 9 månader, och jag behöver en ny sjal. Använder sele(beco gemini), då hon blivit för tung för min lattefärgade trikåsjal(loomi sino), men är inte helt förtjust i det.

Jag har googlat som en tok på vävda sjalar(har ingen möjlighet att köpa i butik), och även om jag vill ha en redig en, så MÅSTE DEN VARA SVAL. Jag menar alltså sval som i det tunnaste som finns. Jag älskar att bära bebis, men avskyr sommaren. Den jag nu (nästan)bestämt mig för är Hoppediz jacquardvävda sjal som (bara?)finns på knyt-an.se.

Undrar nu om det finns någon som har denna? Är jacquardvävt bra? Jag bär bara på magen, behöver jag 5,4m? Jag är 170cm och väger 80kg(går dock ner fortfarande).

Edit: mera frågor! Har kikat runt ytterligare, och öppnat mig något för mei tai. Det jag inte gillar med sele, som vi ju har nu, är att det är "klick"-knäppningar, och mei tai verkar ju vara just en sele utan knäppningar... Hur sval är en mei tai? Avlastar den bra? Är främst intresserad av BB tai, Hop tye och liknande. Känns dock lite trist att jag måste sälja selen ifall det blir en mei tai(vill ha allt!), eftersom sambon tycker mei tai och geminin är för lika.

/Sabina
Av Snödroppen
#9443453
Jag har en Didytai och är nöjd med den. Än så länge har det inte varit jättevarmt så jag kan inte uttala mig hur den är i högsommarvärmen. Brukar knyta min mei tai löst, sedan sätta i bebben och efterjustera.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?