Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dolvis
#9437661
mammatillE skrev:
Mikaela skrev:Jag tror mer på teorin att de flesta saker går lättare när det är en frekvent vana. Mina barn har åkt bil nästan varje dag och visst, i början är det inget som de älskat, men med tiden accepterat, på ungefär samma sätt som de gjort med både vagn och sele.
Teorin stämmer inte här. ;)
inte här heller. Vi bor på landet och måste ta bilen överallt. VR lika stor katastrof varje gång tills vi bytte babyskyddet till stol - då blev det lite lite bättre.
Av Altariel
#9437778
Båda mina har hatat att åka bil. Jag minns inte när det gick över med stora men tror att det var när han blev mer intresserad av saker runt sig så det gick att sysselsätta honom. Vi bytte precis stol till lilla och köpte en hög i hopp om att det skulle bli bättre. Än har det inte varit någon skillnad, men det återstår väl att se, vi har inte åkt så mycket sen dess.
Användarens profilbild
Av Mikaela
#9437783
dolvis skrev:
mammatillE skrev:
Mikaela skrev:Jag tror mer på teorin att de flesta saker går lättare när det är en frekvent vana. Mina barn har åkt bil nästan varje dag och visst, i början är det inget som de älskat, men med tiden accepterat, på ungefär samma sätt som de gjort med både vagn och sele.
Teorin stämmer inte här. ;)
inte här heller. Vi bor på landet och måste ta bilen överallt. VR lika stor katastrof varje gång tills vi bytte babyskyddet till stol - då blev det lite lite bättre.
Jag tror jag egentligen menade att jag tror det inte hänger ihop med bärande. Och att barn som ytterst sällan åker bil inte har någon vana att göra det och därför är ovana och protesterar. Självklart finns det barn som åker bil mycket som inte gillar det. Babyskydd är en styggelse om ni frågar mina barn, de har också gallskrikit hela resorna i dem.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?