Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9399293
Okej! Han är liksom lite mittemellan nu, jag har just börjar sätta honom med benen utanför när jag har honom på magen. Men det är inte jättemycket ben som sticker ut :) Så på ryggen tycker jag det är svårt med ryggsäck, han är så liten! Ska kanske testa igen!
Användarens profilbild
Av moggleif
#9399351
telistant skrev:Kan det vara någon sele tillverkare som rekommenderar ryggbärande från ett år :hmm:
Bara babybjörn och det utan förklaring om varför. Bar nästan nyfödd i ergo på ryggen i somras...för att testa...
Av Sofie
#9399365
Smurfstrumpan skrev:Testa med benen innanför alltså. Men då kan en ju inte sno sjalen runt benen utan bara under rumpan, blir det säkert då? Sitter det säkert kvar?
Man får vara extra noga med tamparna och pilla upp in under bebisen mot ryggen. Men är man bara noggrann så är det ingen fara :D
#9401270
Ja! :vågen: Efter en massa youtube-tittande fick jag idag till en nästan perfekt ryggknytning! Jag lyckades med vrikkesikker! Jag hade velat ha honom liiite högre upp bara. Jag gjorde först en ryggsäcksknytning men jag får inte det nåt bra, han hamnar inte i "grodposition" av nån anledning. Men nu blir det vrikkesikker :-)
#9443693
Härligt! :vågen: Den knytningen ska jag kolla upp, hälsar mamman som inte törs bära på ryggen riktigt ännu... :oops:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?