Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av trollbebis
#9361979
Min lille son är ett bärkrävande barn. Jag bär honom hela dagen (förrutom amning och blöjbyte) i en trikåsjal hemma och det fugerar ok men vill nu gå över till en vävd sjal. Problemet med trikån är att den rör sig och hamnar knöggligt över axlarna vilket gör att det bränner ordentligt i slutet på dagen. Så vilken bärsjal e bäst för mina önskemål och vilken längd bör jag ha? Min son är bara 2,5 månader men vill kunna bära så länge han vill. jag har en ergo bärsele som jag använder utomhus, men tycker inte den fungerar hemma då jag vill kunna vara mer rörlig (har 2 till barn) samt att den blir för varm.

önskemål
*sval och skön (de blir svettigt nog att ha ett element fastklistrat på sig ;) )
* kunna knyta på framsidan av kroppen, o med kryss över ryggen om ni förstår hur ja menar ;)
* minskad tygglidnad så den trycker på ett ställe på axlarna.
Användarens profilbild
Av Sara+
#9361986
Svalast och tunnast är nog calin bleu gauze. 4,6m är standardlång om du är standardstorlek. Dock avlastar de inte super till större barn. Men de är ganska billiga i inköp och går ju att sälja vidare sen.
Iof är väl nästan alla vävda sjalar svalare än trikå.
Användarens profilbild
Av SCSI
#9362010
Jag tycker att amazonas carrysling är svala och avlastar bättre än calinbleus "gås". Easycare är oxå rätt luftig, och bambuviskos-blandningar av olika slag (lenny lamb har ett gäng olika, bl.a).

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?