Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av isbl
#9360297
idacathrine skrev:Kan det vara en fas? Jag hoppas det! Han är ju bara 6 månader. Sjalen vägrar han och selen går bara bra om han ammar samtidigt. Sen blir han arg och lugn när jag tar ur honom. Jag har provat mage, höft, rygg. Promenad och hemma. Det kvittar. Han vill att jag bär med armarna men han är en stadig krabat på 8,5 kg så ryggen börjar ta stryk.
Vi har också haft en sådan period, fast det var nog kring året. Bära, bära, men allt annat än famn ledde till stora protester... Det har i alla fall gått över nu. Det vänder nog för er också!
Har ni någon vagn ute eller bär ni uteslutande?
Av Jos
#9360302
Jag tror också att det kan vara en fas. Min yngsta var så runt ca 5 månaders ålder om jag minns rätt. Då ville hon inte sitta fast alls, så varken sele, sjal eller bilåkning ville hon vara med om. Vagn ville hon inte heller ligga i, utan det var att bäras (framåtvänd!) i famn som funkade. Att hänga henne framåtvänd i trikåsjalen kunde också accepteras (oergonomiskt med benen hängande ner och smal sittyta skulle det vara) :roll:

Men det gick över och efter några veckor eller kanske ett par månader funkade både sele och (sitt)vagn.
Användarens profilbild
Av SCSI
#9361436
Kolla efter nån sån höftkudde (hippychick eller liknande) som avlastning för dina armar hemmavid? Man brukar kunna hitta dem för ett par hundringar på blocket.
Ringsjal funkade hyffsat när min unge var sån - han ville kunna flaxa med armarna och se sig omkring. Vrikkesikker rikigt långt upp så att han såg över min axel brukade oxå accepteras.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?