Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marmite
#9359591
Och äntligen har den kommit till Sverige :vågen: . Den postades I onsdags och sen dess har jag kollat trackingnumret ungefär 20 gånger om dan.:: tänk om den kommer imorgon?!
Senast redigerad av marmite den tis jul 01, 2014 10:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marmite
#9359621
Nina & lilla J skrev:Kul! hur ser den ut?
En toddler i "gleam of sun", med midjebälte och axelband i sjaltyg med! Det ska bli så himla spännande att få se den!!!
Användarens profilbild
Av marmite
#9360081
Besviiiiiiiiken! Åh, ser på trackingsidan att selen levererats till utlämningsstället men jag har inte fått nån smsavisering och kommer därför få vänta ända till på måndag innan jag förhoppningsvis får en avi! Så stenålders :hopmad: !
#9360088
marmite skrev:Besviiiiiiiiken! Åh, ser på trackingsidan att selen levererats till utlämningsstället men jag har inte fått nån smsavisering och kommer därför få vänta ända till på måndag innan jag förhoppningsvis får en avi! Så stenålders :hopmad: !
Du kan inte gå dit och flirta lite då? :D Det är ju viktiga saker!
Av LillaGrodan
#9360109
Åh vad kul. Jag väntar också på en "gleam of sun", men inte riktigt som din. Har inte sjaltyg i axel- och midjeband, men kör enbart sjaltyg i panelen. Tre lager sjaltyg och så den nya extra tjocka väven. Fast min har bara precis börjat sys då jag fått vänta relativt länge på tyget.
Användarens profilbild
Av marmite
#9360124
Aborre skrev:
marmite skrev:Besviiiiiiiiken! Åh, ser på trackingsidan att selen levererats till utlämningsstället men jag har inte fått nån smsavisering och kommer därför få vänta ända till på måndag innan jag förhoppningsvis får en avi! Så stenålders :hopmad: !
Ta med trackingnumret och hämta ut paketet hos ombudet? :hmm:
Fast jag vet ju inte vilket ombud? Här kommer paket till tre olika ställen beroende på om det är posten, schenker eller dhl som är leverantör. Jag kan väl iofs åka runt men det är inte det lättaste med en osammarbetsvillig snart 2-åring... (Hon kanske kan bli ett argument i sig..? :D )
#9360139
De godkänner inte mitt trackingnummer :( jag måste ha postens nummer som kommer i avin...

Nu har jag (i ösregn men det hör väl egentligen inte hit) varit på alla tre ställena. Ingen känner igen numret och de kan inte bara leta upp paketet med mitt namn och ge mig det mot legitimation... Det finska kurirföretaget har bara telefontid mån-fre 9-17 så jag kan inte ringa dem för att få veta var paketet finns. Sjukt besviken! Jag vet att det finns folk med verkliga problem, men ändå... :roll:
Senast redigerad av marmite den tis jul 01, 2014 10:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av marmite
#9360149
Jag har varit på alla tre utlämningsställena, dhl, schenker och posten och de har sökt i sina datorer utan att hitta något... Jag vet inte vilket företag som levererar. Men jag ska testa själv på de olika hemsidorna!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?