Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
#9360163
marmite skrev:Jag har varit på alla tre utlämningsställena, dhl, schenker och posten och de har sökt i sina datorer utan att hitta något... Jag vet inte vilket företag som levererar. Men jag ska testa själv på de olika hemsidorna!
Prova med Bring. De levererar ibland via dhl och ibland via posten (och ibland via andra firmor, mitt jobb kör bringpaket också, men sällan till privatpersoner) och då blir det olika spårningsnummer när de överför sändningen. http://www.bring.se
Användarens profilbild
Av marmite
#9360536
Fortfarande ingen wompat i sikte! Ingen avi i brevlådan idag... Brings söktjänst kände i alla fall igen numret som ett paket och visste vilken finsk firma det var skickat med. Ska ringa dem imorgon!
Användarens profilbild
Av marmite
#9360697
Fick tag på rätt paketnummer, tack Bring för hjälpen! Nu är selen hämtad och den är jättefin... men det är poly straps. Inte vanliga som jag beställt... Trist. Jag kan alldeles säkert skicka tillbaka selen och få en ny men jag vill inte vänta 6 veckor till! Jag behöver ju verkligen selen nu!

Hur hade ni gjort..? Gillat läget?
Användarens profilbild
Av marmite
#9360710
Grodfen skrev:
marmite skrev:Fick tag på rätt paketnummer, tack Bring för hjälpen! Nu är selen hämtad och den är jättefin... men det är poly straps. Inte vanliga som jag beställt... Trist. Jag kan alldeles säkert skicka tillbaka selen och få en ny men jag vill inte vänta 6 veckor till! Jag behöver ju verkligen selen nu!

Hur hade ni gjort..? Gillat läget?
Vad synd! Men bra förstås att den var fin :) Jag hade mejlat dem och frågat vad de föreslår för lösning. Skriv att ni behöver den nu. Kanske kan du använda denna i väntan på den nya? Och skicka tillbaka först när den kommer.
Tack för förståelse :) Jag har mailat dem, vi får se vad de säger. Funderar på att köpa en tula toddler så länge...
#9360749
http://www.familjeliv.se/user/gallery/view/5205728

Bildbevis :)! Mailade med Nina som svarade med vändande post att jag får använda selen under sommaren för att se vad jag tycker. Om jag känner att jag ändå inte vill ha poly straps syr de en ny åt mig och jag skickar tillbaka den här! Väldigt nöjd med det även om jag varit nöjdare om det blivit rätt...
#9361268
Jag har tänkt köpa en wompat till bebis i september, men det blir nog efter hen kommit. Har en fin wbs som jag kan använda först :loving: Nu blir jag dock sugen på att köpa en littlefrog med, så himla vackra färger och dom kostar ju ingenting! :shock:
#9361330
Ska få upp en bärbild också snart... I är inte helt tillfreds med att den är så hög i ryggen att hon inte kan ha armarna ovanför. Det är jag eftersom det blir jättemycket lättare att bära när inte ungen hänger ut som en banan i brygga :lol:

Hon gillar i alla fall luvan :loving:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?