Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av RandomAlex
#9356785
Hej!

Försökte leta i arkivet efter liknande frågor, men hittade inget.
Min snart 3mån kille sitter snett i min BBsling, när han sitter hjärta mot hjärta med benen utanför. Vad gör jag för fel?
Han liksom lutar sig åt ena sidan, som på bilden. Försöker jag placera honom rakt så tar det bara någon sekund så lutar han igen. Är det hans nyfikenhet och ostabilhet helt enkelt? Vagga har jag inte fått till, han vill sitta och titta. Ev vagga med benen utanför om det går kanske skulle funka när han är trött?
Ett annat problem jag har är att han lätt får blåa ben i den positionen på bilden, hur gör jag för att undvika blodstopp? Vi prövade framåtvänd budda idag, det gick rätt bra!

Jag ser sällan så där sur ut i verkligheten, är bara koncentrerad ;)

Bild
Användarens profilbild
Av maltemalte
#9357131
Jag tycker att det är generellt svårt att få till en riktigt stabil sittning i ringsjalen, framförallt med en liten bebis. Ofta stöttar jag med ena armen för att bebisen inte ska åka för långt åt sidan. Trots detta älskar jag ringsjalen, är ju oumbärlig för kortare sjalningar!

Har du testat att bära japanskt? Min favorit med ringsjalen, och det blir en helt annan stadighet och mindre tryck på benen också.
Av RandomAlex
#9357462
Tack för tipset! Ska testa japanskt! Kanske det blir bättre också sen när han blir lite stadigare:) älskar också ringsjalen ändå! Ioförsig har jag inte testat något annat..;)
Användarens profilbild
Av rithelo
#9357475
Jag har inget svar på letandet, men ger tipset jag fick nät jag inte fick till ringsjalsbärandet; ta in din hand emellan era magar och ta tag i sjalen och dra upp den så mycket det går, då blir det som en påse för barnet att sitta i. Mycket skönare för båda! Och jag tänker att D då bord mildra blodstoppet i benen eftersom det in blir så stramt och mycket tyg i knävecken. :tumup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?